Benchmarking spokojenosti cestujících MHD

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Pojkarová, Kateřina
dc.contributor.author Stříteská, Lenka
dc.date.accessioned 2013-07-20T01:54:29Z
dc.date.available 2013-07-20T01:54:29Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/52174
dc.description.abstract Předmětem této diplomové práce je zjistit spokojenost cestujících MHD ve vybraných městech České republiky. Práce je rozdělena do čtyř kapitol, kde první kapitola je věnována benchmarkingu. Druhá kapitola se zaměřuje na jednotlivé dopravní podniky, kde byl průzkum spokojenosti cestujících prováděn, a jejich charakteristiku. Třetí kapitola je už praktická a je zde provedena analýza současné spokojenosti cestujících MHD v jednotlivých městech. V poslední kapitole jsou popsány a zhodnoceny návrhy ke zlepšení spokojenosti cestujících MHD v Pardubicích. cze
dc.format 84 s. cze
dc.format.extent 3151687 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject benchmarking cze
dc.subject spokojenost cze
dc.subject MHD cze
dc.subject cestující cze
dc.subject DPMP cze
dc.subject satisfaction eng
dc.subject public transport eng
dc.subject passengers eng
dc.subject Pardubice public transport eng
dc.title Benchmarking spokojenosti cestujících MHD cze
dc.title.alternative Benchmarking of passengers´ satisfaction with public transport eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Vilímová, Vlasta
dc.date.accepted 2013
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to analyze the passengers´ satisfaction with public transport in chosen towns in the Czech Republic. The work is divided into four chapters where the first one is devoted to benchmarking. The second chapter focuses on separate public transport companies, in which the enquiry took place, and their characteristics. The third chapter is practical and here one can find the analysis of passengers´ satisfaction with public transport in particular towns. In the last chapter there are described and evaluated ideas how to improve passengers´ satisfaction with public transport in Pardubice. eng
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D28636 cze
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.description.defence Problematiku řešenou ve svém diplomovém projektu dokázala diplomantka odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázala schopnost samostatné práce. Odpovědi na připomínky oponenta měla velmi dobře připraveny. Na doplňkové otázky reagovala pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděla. cze
dc.identifier.stag 21552 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet