Uplatňování principů strategického managementu v MSP
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2013
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá tématem teoretických postupů strategického řízení v malých a středních podnicích. Poskytuje možné alternativy pro strategické řízení a navrhuje postupný vývoj volby strategického řízení. Chce zdůraznit význam malých a středních podniků pro domácí i zahraniční ekonomiku. Praktická část využívá teoretických informací na analýze podniku.
Rozsah stran
49 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management podniku: Management malých a středních podniků
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D28345
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
strategický management, malé a střední podniky, analýza podniku, koncepty strategického řízení, význam MSP, možnosti podpory MSP, sestavování analýzy, strategické metody, externí analýza, interní analýza, SWOT analýza, balanced scorecard, strategy management, small and medium enterprises, analysis of the company, concepts of strategic management, importance of small and medium enterprises, possibilities to support small and medium enterprises, compiling analysic methods, external analysis, internal analysis, SWOT analysis, balanced scorecard