Projektové řízení - zavedení značky na trh

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Petr, Pavel cze
dc.contributor.author Dušková, Ivana
dc.date.accessioned 2013-07-20T01:54:13Z
dc.date.available 2013-07-20T01:54:13Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/52131
dc.description.abstract cze
dc.format cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.title Projektové řízení - zavedení značky na trh cze
dc.title.alternative Project management - launching new brand eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated eng
dc.description.department Ústav systémového inženýrství a informatiky cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku: Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature Práce dosud není ve studovně dostupná cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Představení cíle bakalářské práce, postup zpracování práce, prezentace výsledků práce, naplnění cíle BP, zodpovězení doplňujících otázek vedoucího práce. Doplňující otázky komise. Co je Disney systém? Jak jaká se objevila rizika? Zapracovala jste do projektu reakci na případná další rizika? Jak probíhal brainstorming a kdo se ho účastnil? cze
dc.identifier.stag 21820 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet