Optimalizace železniční trati č.301 Olomouc - Nezamyslice s ohledem na stabilitu jízdního řádu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Bulíček, Josef
dc.contributor.author Juřínek, Antonín
dc.date.accessioned 2013-07-20T01:54:11Z
dc.date.available 2013-07-20T01:54:11Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/52125
dc.description.abstract Cílem práce bude vyhledávat možnosti zlepšení v rozsahu infrastruktury pro dosažení stability jízdního řádu trati číslo 301 Nezamyslice - Olomouc. Jízdní řád je až na výjimky periodický (taktový), v mezilehlých stanicích probíhá pravidelné křižování vlaků. Většina dopravy je organizována mezi 5. a 23. hodinou. Už i při relativně malém narušení jízdní řádu, třeba jen několika minut, dochází k přenosu zpoždění na další vlaky, které se vyrovná nejdříve po několika hodinách. Diplomová práce řeší možnosti provedení úprav železniční trati číslo 301 a zároveň řeší i finanční náročnost těchto úprav. cze
dc.format 86 s. cze
dc.format.extent 1325887 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject infrastruktura cze
dc.subject optimalizace cze
dc.subject propustnost cze
dc.subject stabilita cze
dc.subject železnice cze
dc.subject infrastructure eng
dc.subject optimization eng
dc.subject throughput eng
dc.subject stability eng
dc.subject railway eng
dc.title Optimalizace železniční trati č.301 Olomouc - Nezamyslice s ohledem na stabilitu jízdního řádu cze
dc.title.alternative Optimization of railway line no.301 Olomouc - Nezamyslice with regard to times schedule the stability of timetable eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Linhart, Petr
dc.date.accepted 2013
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to find out opportunities for improvement of infrastructure to achieve timetable stability on the railway line No. 301 Nezamyslice - Olomouc. The timetable can be described as (interval) timetable (with a few exceptions only). Most of the traffic is organized between 5 AM a 23 PM. Even relatively small distortion of the schedule a few minutes only, can cause transfer of delays to other trains and the delay will be reduced after several hours. This thesis deals with possible adjustments of railway line number 301 and also evaluate financial costs of these adjustments. eng
dc.description.department Katedra technologie a řízení dopravy cze
dc.thesis.degree-discipline Technologie a řízení dopravy cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D28396 cze
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.description.defence Student úspěšně obhájil diplomovou práci a uspokojivě zodpověděl všechny dotazy oponenta i zkušební komise. cze
dc.identifier.stag 21314 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet