dc.contributor.advisor |
Bulíček, Josef |
|
dc.contributor.author |
Juřínek, Antonín |
|
dc.date.accessioned |
2013-07-20T01:54:11Z |
|
dc.date.available |
2013-07-20T01:54:11Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/52125 |
|
dc.description.abstract |
Cílem práce bude vyhledávat možnosti zlepšení v rozsahu infrastruktury pro dosažení stability jízdního řádu trati číslo 301 Nezamyslice - Olomouc. Jízdní řád je až na výjimky periodický (taktový), v mezilehlých stanicích probíhá pravidelné křižování vlaků. Většina dopravy je organizována mezi 5. a 23. hodinou. Už i při relativně malém narušení jízdní řádu, třeba jen několika minut, dochází k přenosu zpoždění na další vlaky, které se vyrovná nejdříve po několika hodinách. Diplomová práce řeší možnosti provedení úprav železniční trati číslo 301 a zároveň řeší i finanční náročnost těchto úprav. |
cze |
dc.format |
86 s. |
cze |
dc.format.extent |
1325887 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
infrastruktura |
cze |
dc.subject |
optimalizace |
cze |
dc.subject |
propustnost |
cze |
dc.subject |
stabilita |
cze |
dc.subject |
železnice |
cze |
dc.subject |
infrastructure |
eng |
dc.subject |
optimization |
eng |
dc.subject |
throughput |
eng |
dc.subject |
stability |
eng |
dc.subject |
railway |
eng |
dc.title |
Optimalizace železniční trati č.301 Olomouc - Nezamyslice s ohledem na stabilitu jízdního řádu |
cze |
dc.title.alternative |
Optimization of railway line no.301 Olomouc - Nezamyslice with regard to times schedule the stability of timetable |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Linhart, Petr |
|
dc.date.accepted |
2013 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to find out opportunities for improvement of infrastructure to achieve timetable stability on the railway line No. 301 Nezamyslice - Olomouc. The timetable can be described as (interval) timetable (with a few exceptions only). Most of the traffic is organized between 5 AM a 23 PM. Even relatively small distortion of the schedule a few minutes only, can cause transfer of delays to other trains and the delay will be reduced after several hours. This thesis deals with possible adjustments of railway line number 301 and also evaluate financial costs of these adjustments. |
eng |
dc.description.department |
Katedra technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D28396 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Student úspěšně obhájil diplomovou práci a uspokojivě zodpověděl všechny dotazy oponenta i zkušební komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
21314 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |