Digitální knihovnaUPCE
 

Zavedení nového výrobku na trh

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2013

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce "Zavedení nového výrobku na trh" se zabývá výrobkem a jeho zaváděním na trh. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. První hlavní část se zabývá definováním základních pojmů a to hlavně v oblasti inovací. Dále charakterizuje jednotlivé činnosti při zavádění produktu na trh. V druhé části je představen podnik KOPOS Kolín, a.s. a je zde uveden příklad zavedení nového výrobku na trh. V závěru práce jsou na základě analýzy provedena doporučení v oblasti podpory zavedení vybraného výrobku na trh.

Rozsah stran

54 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a provoz podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D28351

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

inovace, výrobky, inovační potenciál, podniky, trh, innovation, products, innovation potential, companies, market

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced