Zavedení nového výrobku na trh
Bakalářská práceDatum publikování
2013
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce "Zavedení nového výrobku na trh" se zabývá výrobkem a jeho zaváděním na trh. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. První hlavní část se zabývá definováním základních pojmů a to hlavně v oblasti inovací. Dále charakterizuje jednotlivé činnosti při zavádění produktu na trh. V druhé části je představen podnik KOPOS Kolín, a.s. a je zde uveden příklad zavedení nového výrobku na trh. V závěru práce jsou na základě analýzy provedena doporučení v oblasti podpory zavedení vybraného výrobku na trh.
Rozsah stran
54 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a provoz podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D28351
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
inovace, výrobky, inovační potenciál, podniky, trh, innovation, products, innovation potential, companies, market