dc.contributor.advisor |
Lelek, Tomáš |
cze |
dc.contributor.author |
Paulišová, Kateřina |
|
dc.date.accessioned |
2013-07-20T01:53:32Z |
|
dc.date.available |
2013-07-20T01:53:32Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/52011 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zaměřuje na charakteristiku školství v České republice a komparaci školských systémů vybraných zemí Evropské Unie. Vymezuje postavení českého školství v národním hospodářství a charakterizuje školský systém České republiky z různých hledisek. Dále obsahuje komparaci na základě vybraných charakteristik školských systémů ve vybraných zemích Evropské Unie. Závěrem se práce zabývá výhledy ve vzdělávání v České republice. |
cze |
dc.format |
69 s. |
cze |
dc.format.extent |
2256922 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
veřejný sektor |
cze |
dc.subject |
školství |
cze |
dc.subject |
financování vzdělávání |
cze |
dc.subject |
země Evropské Unie |
cze |
dc.subject |
public sector |
eng |
dc.subject |
education |
eng |
dc.subject |
financing of education |
eng |
dc.subject |
countries of the European Union |
eng |
dc.title |
Ekonomika školství v České republice |
cze |
dc.title.alternative |
Economics of Education in the Czech Republic |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis focused on the characteristic of education in the Czech Republic and a comparison of school system of the some countries of the European Union. It delimitates the position of the Czech education in the national economy and characterizes the school system of the Czech Republic from different perspectives. It also contains the comparison based on selected characteristic of school systems in selected countries of the European Union. In conclusion, the thesis deals with prospects of education in the Czech Republic. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomických věd |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Veřejná ekonomika a správa: Veřejná ekonomika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D28092 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila komisi s přínosy a výsledky své bakalářské práce.
Vedoucí práce pokládá následující otázky:
1. V práci jste provedla analýzu a poměrně širokou komparaci školství České republiky a školství dalších tří zemí EU. Na základě zjištění uvedených v práci stručně charakterizujte specifika českého školství.
2. Zhodnoťte možné důsledky dodržování počtu absolventů terciárního vzdělávání stanovené ve strategii Evropa 2020.
V následné rozpravě byly položeny tyto dotazy:
Proč jste porovnávala současné systémy školství s obdobím přelomu 18. a 19. století?
Co vidíte jako největší problém českých škol, a jak byste problém řešila?
Jak se díváte na myšlenku placení školného na VŠ?
Žádný z Vámi vybraných ukazatelů nehovoří o kvalitě vzdělávání. |
cze |
dc.identifier.stag |
19439 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |