dc.contributor.advisor |
Šmíd, Martin |
cze |
dc.contributor.author |
Machačná, Aneta |
|
dc.date.accessioned |
2013-07-20T01:52:59Z |
|
dc.date.available |
2013-07-20T01:52:59Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/51925 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá vývojem samosprávného fungování vysokých škol. V úvodní části je nastíněn vývoj vysokého školství v Evropě a na území současné České republiky. Následující část obsahuje popis současné samosprávy na českých vysokých školách. Závěrečná část je věnována typům samosprávného fungování evropských vysokých škol a tomu, jak se prvky těchto modelů odrážejí v legislativě České republiky. |
cze |
dc.format |
47 s. |
cze |
dc.format.extent |
1193517 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
vysoké školy |
cze |
dc.subject |
samospráva |
cze |
dc.subject |
historie |
cze |
dc.subject |
akademická samospráva |
cze |
dc.subject |
universities |
eng |
dc.subject |
autonomy |
eng |
dc.subject |
history |
eng |
dc.subject |
academic autonomy |
eng |
dc.title |
Samospráva na vysokých školách |
cze |
dc.title.alternative |
Autonomy at universities |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Bachelor's thesis deals with the development of autonomous functioning of universities. The introductory part outlines the development of university education in Europe and in the territory of the current Czech Republic. The following section contains description of the current autonomy on the Czech universities. The final section is devoted to types of autonomous functioning of European universities and how the elements of these models are reflected in legislation of the Czech Republic. |
eng |
dc.description.department |
Ústav správních a sociálních věd |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Veřejná ekonomika a správa: Veřejná ekonomika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D28860 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Hospodářská politika a správa |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila komisi s přínosy a výsledky své bakalářské práce.
Vedoucí práce pokládá následující otázky:
1) Prvky jakého modelu mají být navrhovanou novelou posíleny nejvíce? Jak byste novelu celkově zhodnotila (jaká jsou její pozitiva a negativa)?
2) Jaké změny v navrhované novele zákona o vysokých školách jste zaregistrovala po "uzavírce" vaší práce?
V následné rozpravě byly položeny následující dotazy:
Jaký je Váš názor na novelizaci?
Co je motivem zmiňované novely? |
cze |
dc.identifier.stag |
19712 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |