Digitální knihovnaUPCE
 

Manipulativní aspekty marketingu a jejich socioekonomické důsledky

Bakalářská práceOmezený přístup
Náhled

Datum publikování

2013

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato práce pojednává o manipulativním a neetickém nátlaku na spotřebitele. Z rozsáhlé oblasti marketingu se zaměřuji na nejviditelnější nástroj marketingového komunikačního mixu - reklamu. Na konkrétních reklamních kampaních je demonstrována manipulace se zákazníky a jsou definovány negativní dopady těchto kampaní.

Rozsah stran

45 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce není přístupná

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management podniku: Manažerská etika

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D28745

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketing, reklama, klamavá reklama, manipulace, reklamní kampaně, marketing, promotion, false advertising, manipulation, advertising campaign

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced