Manipulativní aspekty marketingu a jejich socioekonomické důsledky
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2013
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce pojednává o manipulativním a neetickém nátlaku na spotřebitele. Z rozsáhlé oblasti marketingu se zaměřuji na nejviditelnější nástroj marketingového komunikačního mixu - reklamu. Na konkrétních reklamních kampaních je demonstrována manipulace se zákazníky a jsou definovány negativní dopady těchto kampaní.
Rozsah stran
45 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce není přístupná
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management podniku: Manažerská etika
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D28745
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
marketing, reklama, klamavá reklama, manipulace, reklamní kampaně, marketing, promotion, false advertising, manipulation, advertising campaign