Analýza marketingového řízení společnosti MILACRON Czech Republic, spol. s r.o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Myšková, Renáta cze
dc.contributor.author Čípa, Luboš
dc.date.accessioned 2013-07-20T01:52:56Z
dc.date.available 2013-07-20T01:52:56Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/51915
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu současného stavu marketingového řízení firmy MILACRON Czech Republic, spol. s r.o., zabývající se výrobou strojů na vyfukování plastů. Cílem práce je navrhnout opatření a postupy pro zlepšení marketingového řízení a celkovou prosperitu společnosti. cze
dc.format 73 s. cze
dc.format.extent 2077873 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject marketing cze
dc.subject analýza cze
dc.subject podniky cze
dc.subject konkurence cze
dc.subject zákazníci cze
dc.subject marketing eng
dc.subject analysis eng
dc.subject companies eng
dc.subject competition eng
dc.subject costumers eng
dc.title Analýza marketingového řízení společnosti MILACRON Czech Republic, spol. s r.o. cze
dc.title.alternative Analysis of Company's Marketing Management of MILACRON Czech Republic, ltd. eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated This bachelor's work is focused on analysis of current Marketing Management of MILACRON Czech Republic, ltd.; company's main business activity is a production of plastic blow molding machines. The purpose of this work is to propose actions and procedures that would improve company's Marketing Management, as well as its overall prosperity. eng
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Management ochrany podniku a společnosti cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D28535 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student seznámil komisi s cílem své bakalářské práce, tím byla analýza marketingového řízení společnosti MILACRON Czech Republic, spol. s r. o. a formulace návrhů opatření a postupů ke zlepšení marketingového řízení. Byly zodpovězeny tyto otázky: 1) Vysvětlete podstatu strategií, které uvádíte ve SWOT analýze na str. 35. 2) Jak byste hodnotil posuzovanou společnost z hlediska podnikových zdrojů? Jaká je jejich finanční situace? cze
dc.identifier.stag 19380 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet