dc.contributor.advisor |
Myšková, Renáta |
cze |
dc.contributor.author |
Čípa, Luboš |
|
dc.date.accessioned |
2013-07-20T01:52:56Z |
|
dc.date.available |
2013-07-20T01:52:56Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/51915 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu současného stavu marketingového řízení firmy MILACRON Czech Republic, spol. s r.o., zabývající se výrobou strojů na vyfukování plastů. Cílem práce je navrhnout opatření a postupy pro zlepšení marketingového řízení a celkovou prosperitu společnosti. |
cze |
dc.format |
73 s. |
cze |
dc.format.extent |
2077873 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
analýza |
cze |
dc.subject |
podniky |
cze |
dc.subject |
konkurence |
cze |
dc.subject |
zákazníci |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
analysis |
eng |
dc.subject |
companies |
eng |
dc.subject |
competition |
eng |
dc.subject |
costumers |
eng |
dc.title |
Analýza marketingového řízení společnosti MILACRON Czech Republic, spol. s r.o. |
cze |
dc.title.alternative |
Analysis of Company's Marketing Management of MILACRON Czech Republic, ltd. |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's work is focused on analysis of current Marketing Management of MILACRON Czech Republic, ltd.; company's main business activity is a production of plastic blow molding machines. The purpose of this work is to propose actions and procedures that would improve company's Marketing Management, as well as its overall prosperity. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management ochrany podniku a společnosti |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D28535 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student seznámil komisi s cílem své bakalářské práce, tím byla analýza marketingového řízení společnosti MILACRON Czech Republic, spol. s r. o. a formulace návrhů opatření a postupů ke zlepšení marketingového řízení. Byly zodpovězeny tyto otázky: 1) Vysvětlete podstatu strategií, které uvádíte ve SWOT analýze na str. 35. 2) Jak byste hodnotil posuzovanou společnost z hlediska podnikových zdrojů? Jaká je jejich finanční situace? |
cze |
dc.identifier.stag |
19380 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |