Digitální knihovnaUPCE
 

Analýza marketingového řízení společnosti MILACRON Czech Republic, spol. s r.o.

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2013

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu současného stavu marketingového řízení firmy MILACRON Czech Republic, spol. s r.o., zabývající se výrobou strojů na vyfukování plastů. Cílem práce je navrhnout opatření a postupy pro zlepšení marketingového řízení a celkovou prosperitu společnosti.

Rozsah stran

73 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management ochrany podniku a společnosti

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D28535

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketing, analýza, podniky, konkurence, zákazníci, marketing, analysis, companies, competition, costumers

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced