Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích
Diplomová práceDatum publikování
2013
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace na sociálních sítích se zaměřením na Facebook. V teoretické části je definován pojem sociální sítě, dále zde jsou představeny typy uživatelů používajících tyto sítě. Definován je web 2.0 a popsána historie sociálních sítí, rovněž samostatně historie sítě Facebook. V teoretické části rovněž nalezneme popis úspěšných aplikací marketingových strategii na Facebooku, typy reklamy na sociálních sítích a statistky týkající se Facebooku.
V praktické části diplomové práce nalezneme analýzu 15 společností majících své stránky na sociální síti Facebook.
Rozsah stran
88 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce není přístupná
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D28135
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
sociální sítě, web 2.0, Facebook, analýza, marketing, social network, web 2.0, Facebook, analysis, marketing