Digitální knihovnaUPCE
 

Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích

Diplomová práce
Náhled

Datum publikování

2013

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace na sociálních sítích se zaměřením na Facebook. V teoretické části je definován pojem sociální sítě, dále zde jsou představeny typy uživatelů používajících tyto sítě. Definován je web 2.0 a popsána historie sociálních sítí, rovněž samostatně historie sítě Facebook. V teoretické části rovněž nalezneme popis úspěšných aplikací marketingových strategii na Facebooku, typy reklamy na sociálních sítích a statistky týkající se Facebooku. V praktické části diplomové práce nalezneme analýzu 15 společností majících své stránky na sociální síti Facebook.

Rozsah stran

88 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce není přístupná

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a management podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D28135

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

sociální sítě, web 2.0, Facebook, analýza, marketing, social network, web 2.0, Facebook, analysis, marketing

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced