dc.contributor.advisor |
Štěpánek, Ladislav |
cze |
dc.contributor.author |
Svatoš, Radovan
|
|
dc.date.accessioned |
2013-07-20T01:52:52Z |
|
dc.date.available |
2013-07-20T01:52:52Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/51900 |
|
dc.description.abstract |
Tématem této bakalářské práce je návrh a praktická realizace vozítka poháněného vodíkovým palivovým článkem. V teoretické části je stručně popsán princip palivových článků, dále hlavní informace o spínaných zdrojích a jejich základní zapojení. Tato část bakalářské práce ještě obsahuje základní informace o mikropočítačích a popis funkce stejnosměrného motoru. Praktická část se věnuje podrobně návrhu vozítka. Je zde popsána mechanická konstrukce, řídící elektronika a obslužný software zařízení. Na konci práce jsou ke zhlédnutí fotky při kompletním dokončení vozítka poháněného vodíkovým palivovým článkem. |
cze |
dc.format |
62 s. |
cze |
dc.format.extent |
2787560 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
vodíkové palivové články |
cze |
dc.subject |
měniče |
cze |
dc.subject |
eagle |
cze |
dc.subject |
mikroprocesor PIC12F617 |
cze |
dc.subject |
hydrogen fuel cells |
eng |
dc.subject |
converters |
eng |
dc.subject |
central processing unit PIC12F617 |
eng |
dc.title |
Vozítko poháněné vodíkovým palivovým článkem |
cze |
dc.title.alternative |
The vehicle powered by Hydrogen fuel cell |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The topic of this thesis is the design and practical realization of a vehicle powered by Hydrogen fuel cell. The theoretical section briefly describes the principle of the fuel cell and provides key information about switching sources and their basic involvement types. Thesis also includes basic information about microcomputers and the function of DC motor.
The practical part is devoted to detailed design of the vehicle. It describes the mechanical design, main electronic parts and operation software of the device. At the end of the thesis there are photos of the vehicle powered by hydrogen fuel cell. |
eng |
dc.description.department |
Katedra elektrotechniky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Komunikační a mikroprocesorová technika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.identifier.signature |
D28939 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Elektrotechnika a informatika |
cze |
dc.description.defence |
Bakalářská práce byla zpracovaná na požadované úrovni. Odpovědi na teoretické otázky odpovídaly celkovému hodnocení - velmi dobře. |
cze |
dc.identifier.stag |
21288 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |