Digitální knihovnaUPCE
 

Ekonomika a management malé organizace působící v hudebním průmyslu

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2013

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato bakalářská práce popisuje hudební skupinu jako malou organizaci provádějící marketingové, ekonomické a manažerské činnosti. V práci jsou teoreticky vymezeny pojmy související s podnikáním, trhem, marketingem, managementem a okrajově i autorským právem. Teoretické poznatky jsou poté aplikovány na hudební průmysl, především v oblasti marketingu. Na závěr autor popisuje projekty dvou konkrétních skupin.

Rozsah stran

61 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a provoz podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

Práce dosud není ve studovně dostupná

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Hudební skupina, marketing, management, trh, distribuce, podnik, Music band, marketing, management, market, distribution, business

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced