dc.contributor.advisor |
Holá, Jana |
cze |
dc.contributor.author |
Vojtová, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2013-07-20T01:52:06Z |
|
dc.date.available |
2013-07-20T01:52:06Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (sklad) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/51783 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce na téma Marketingová komunikace zdravotnického zařízení je rozdělena na dva velké celky. První část je teoretická a popisuje marketingovou komunikaci a public relations, jejich nástroje a možnosti využití ve zdravotnictví. Výzkumná část je složena ze dvou částí-
Výzkumu kvalitativního a kvantitativního. Kvalitativní výzkum probíhal formou rozhovorů s vrcholovým managementem vybrané nemocnice a kvantitativní výzkum probíhal formou dotazníkového šetření s pacienty nemocnice. Stanovené hypotézy byly ověřeny statistickými metodami. V závěru práce je uvedeno její zhodnocení a doporučení ke zlepšení marketingové komunikace určené pro vrcholový management nemocnice. |
cze |
dc.format |
105 s. |
cze |
dc.format.extent |
6246273 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
bez omezení |
cze |
dc.subject |
marketingová komunikace |
cze |
dc.subject |
public relations |
cze |
dc.subject |
zdravotnické zařízení |
cze |
dc.subject |
marketing communication |
eng |
dc.subject |
hospital |
eng |
dc.title |
Marketingová komunikace zdravotnického zařízení |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing communication of hospital |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Halajčuk, Tomáš |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Diploma thesis Marketing communication of hospital is divided into two major parts. The first part theoretically describes marketing communications, public relations and the options of its usage in healthcare. The research part is composed of two parts - the qualitative and quantitative research. Qualitative research was conducted through interviews with senior hospital management and quantitative research was conducted through a questionnaire survey with hospital patients. The pronounced hypotheses were validated by statistical methods. In the summary of the thesis is stated its evaluation and recommendations for senior hospital management to improve marketing communication of the hospital. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ošetřovatelství |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ošetřovatelství |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta zdravotnických studií |
cze |
dc.identifier.signature |
D28411 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ošetřovatelství |
cze |
dc.description.defence |
Hodnocení vedoucího: výborně
Hodnocení oponenta: výborně
Doplňující otázky k obhajobě:
1. Jaké způsoby zviditelnění (reklamy) zdravotnických zařízení jsou nejčastější a proč?
2. Jak se bude lišit marketingový plán velké fakultní nemocnice a malé nemocnice, kde zřizovatelem není stát ani kraj
3. Jaké dopady můžete mít špatně zvolený marketingový mix nemocnice? |
cze |
dc.identifier.stag |
21572 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |