Marketingová komunikace zdravotnického zařízení

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Holá, Jana cze
dc.contributor.author Vojtová, Anna
dc.date.accessioned 2013-07-20T01:52:06Z
dc.date.available 2013-07-20T01:52:06Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/51783
dc.description.abstract Diplomová práce na téma Marketingová komunikace zdravotnického zařízení je rozdělena na dva velké celky. První část je teoretická a popisuje marketingovou komunikaci a public relations, jejich nástroje a možnosti využití ve zdravotnictví. Výzkumná část je složena ze dvou částí- Výzkumu kvalitativního a kvantitativního. Kvalitativní výzkum probíhal formou rozhovorů s vrcholovým managementem vybrané nemocnice a kvantitativní výzkum probíhal formou dotazníkového šetření s pacienty nemocnice. Stanovené hypotézy byly ověřeny statistickými metodami. V závěru práce je uvedeno její zhodnocení a doporučení ke zlepšení marketingové komunikace určené pro vrcholový management nemocnice. cze
dc.format 105 s. cze
dc.format.extent 6246273 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights bez omezení cze
dc.subject marketingová komunikace cze
dc.subject public relations cze
dc.subject zdravotnické zařízení cze
dc.subject marketing communication eng
dc.subject hospital eng
dc.title Marketingová komunikace zdravotnického zařízení cze
dc.title.alternative Marketing communication of hospital eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Halajčuk, Tomáš cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated Diploma thesis Marketing communication of hospital is divided into two major parts. The first part theoretically describes marketing communications, public relations and the options of its usage in healthcare. The research part is composed of two parts - the qualitative and quantitative research. Qualitative research was conducted through interviews with senior hospital management and quantitative research was conducted through a questionnaire survey with hospital patients. The pronounced hypotheses were validated by statistical methods. In the summary of the thesis is stated its evaluation and recommendations for senior hospital management to improve marketing communication of the hospital. eng
dc.description.department Katedra ošetřovatelství cze
dc.thesis.degree-discipline Ošetřovatelství cze
dc.thesis.degree-name Mgr. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta zdravotnických studií cze
dc.identifier.signature D28411
dc.thesis.degree-program Ošetřovatelství cze
dc.description.defence Hodnocení vedoucího: výborně Hodnocení oponenta: výborně Doplňující otázky k obhajobě: 1. Jaké způsoby zviditelnění (reklamy) zdravotnických zařízení jsou nejčastější a proč? 2. Jak se bude lišit marketingový plán velké fakultní nemocnice a malé nemocnice, kde zřizovatelem není stát ani kraj 3. Jaké dopady můžete mít špatně zvolený marketingový mix nemocnice? cze
dc.identifier.stag 21572 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet