Motivace a stimulace zaměstnanců v závislosti na typu podnikání
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2013
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem této bakalářské práce je porovnat dva stimulační programy firem s různým typem podnikání. V teoretické části jsou charakterizovány základní pojmy, které se týkají motivace a stimulace zaměstnanců. V praktické části jsou představeny a porovnány stimulační programy daných společností. Na závěr jsou navrhnuty úpravy stimulačních programů.
Rozsah stran
63 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management podniku: Manažerská etika
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D28851
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
management, motivace, stimulace, zaměstnanci, OVB, T-Mobile, benefity, MLM, management, motivation, stimulation, employee, benefits