Digitální knihovnaUPCE
 

Motivace a stimulace zaměstnanců v závislosti na typu podnikání

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2013

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Cílem této bakalářské práce je porovnat dva stimulační programy firem s různým typem podnikání. V teoretické části jsou charakterizovány základní pojmy, které se týkají motivace a stimulace zaměstnanců. V praktické části jsou představeny a porovnány stimulační programy daných společností. Na závěr jsou navrhnuty úpravy stimulačních programů.

Rozsah stran

63 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management podniku: Manažerská etika

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D28851

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

management, motivace, stimulace, zaměstnanci, OVB, T-Mobile, benefity, MLM, management, motivation, stimulation, employee, benefits

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced