Marketingový komunikační mix ve společnosti ŠKODA AUTO, a. s.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kuběnka, Michal cze
dc.contributor.author Křepelová, Denisa
dc.date.accessioned 2013-07-20T01:51:40Z
dc.date.available 2013-07-20T01:51:40Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/51717
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na marketingový komunikační mix společnosti Škoda Auto, a. s. a jeho nástroje. Cílem práce je popis komunikačních nástrojů a následné zhodnocení jejich využití. V praktické části práce jsou popsány vybrané komunikační aktivity společnosti. U jednotlivých nástrojů marketingové komunikace jsou uvedeny konkrétní akce a programy, kterými společnost komunikuje s cílovou veřejností. cze
dc.format 50 s. cze
dc.format.extent 951216 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject komunikační mix cze
dc.subject podpora prodeje cze
dc.subject přímý marketing cze
dc.subject public relations cze
dc.subject sponzorování cze
dc.subject veletrhy a výstavy cze
dc.subject communication mix eng
dc.subject sale support eng
dc.subject direct marketing eng
dc.subject public relations eng
dc.subject sponsoring eng
dc.subject fairs and exhibitions eng
dc.title Marketingový komunikační mix ve společnosti ŠKODA AUTO, a. s. cze
dc.title.alternative Marketing Communication Mix in the Company ŠKODA - AUTO a.s. eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is focused on marketing communication mix of Skoda Auto, a. s. and its tools. The aim of this work is the use of communication tools and the subsequent evaluation of their use. In the practical part of the work describes the selected communication activities of the company. With individual tools of marketing communication are itemized actual projects and programs by which the company communicates with target public. eng
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku: Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D28526 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Téma práce, pojem marketingová komunikace, cíle práce, představení společnosti ŠKODA - AUTO a.s., zhodnocení komunikačních nástrojů. Čerpala jste informace výhradně z veřejných zdrojů? Jaké nástroje podnik používá v oblasti věrnosti zákazníka? cze
dc.identifier.stag 11095 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet