dc.contributor.advisor |
Kuběnka, Michal |
cze |
dc.contributor.author |
Křepelová, Denisa |
|
dc.date.accessioned |
2013-07-20T01:51:40Z |
|
dc.date.available |
2013-07-20T01:51:40Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/51717 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový komunikační mix společnosti Škoda Auto, a. s. a jeho nástroje.
Cílem práce je popis komunikačních nástrojů a následné zhodnocení jejich využití. V praktické části práce jsou popsány vybrané komunikační aktivity společnosti. U jednotlivých nástrojů marketingové komunikace jsou uvedeny konkrétní akce a programy, kterými společnost komunikuje s cílovou veřejností. |
cze |
dc.format |
50 s. |
cze |
dc.format.extent |
951216 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
komunikační mix |
cze |
dc.subject |
podpora prodeje |
cze |
dc.subject |
přímý marketing |
cze |
dc.subject |
public relations |
cze |
dc.subject |
sponzorování |
cze |
dc.subject |
veletrhy a výstavy |
cze |
dc.subject |
communication mix |
eng |
dc.subject |
sale support |
eng |
dc.subject |
direct marketing |
eng |
dc.subject |
public relations |
eng |
dc.subject |
sponsoring |
eng |
dc.subject |
fairs and exhibitions |
eng |
dc.title |
Marketingový komunikační mix ve společnosti ŠKODA AUTO, a. s. |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing Communication Mix in the Company ŠKODA - AUTO a.s. |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on marketing communication mix of Skoda Auto, a. s. and its tools.
The aim of this work is the use of communication tools and the subsequent evaluation of their use. In the practical part of the work describes the selected communication activities of the company. With individual tools of marketing communication are itemized actual projects and programs by which the company communicates with target public. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku: Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D28526 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Téma práce, pojem marketingová komunikace, cíle práce, představení společnosti ŠKODA - AUTO a.s., zhodnocení komunikačních nástrojů. Čerpala jste informace výhradně z veřejných zdrojů? Jaké nástroje podnik používá v oblasti věrnosti zákazníka? |
cze |
dc.identifier.stag |
11095 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |