Výzkum úlohy cizích distribučních mezičlánků při posilování vztahů s odběrateli disazokondenzačních žlutí
Diplomová práceOmezený přístupDatum publikování
2013
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Teoretická část práce je zaměřena na vymezení a objasnění pojmů hodnota pro zákazníka, hodnotový řetězec a hodnotová síť. Druhá část se týká distribučních mezičlánků jako subjektů hodnotové sítě, které mohou vykonávat různé funkce, kterými pomáhají zvýšit hodnotu pro zákazníka. Pozornost je věnována zejména typům distribučních mezičlánků a funkcím, které mohou plnit. Praktická část se zaměřuje na využití distribučních mezičlánků pro posilování vztahů se odběrateli disazokondenzačních žlutí.
Rozsah stran
90 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce není přístupná
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Studijní program
Chemické a procesní inženýrství
Signatura tištěné verze
D28199
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
hodnota pro zákazníka, hodnotový řetězec, hodnotová síť, distribuční mezičlánky, funkce distribučních mezičlánků, customer value, value chain, value network, distribution intermediaries and facilitators, functions of distribution intermediaries and facilitators