Návrh trakčního systému 2×25 kV, 50 Hz

Show simple item record

dc.contributor.advisor Doleček, Radovan
dc.contributor.author Lacko, Richard
dc.date.accessioned 2013-07-20T01:51:32Z
dc.date.available 2013-07-20T01:51:32Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/51696
dc.description.abstract Práce se zabývá problematikou trakčního napájecího systému 2×25 kV, 50 Hz (AT systém), který je perspektivní zejména pro vysokorychlostní železniční dopravu a pro zvláštní účely. První část obsahuje obecný popis trakčního systému 1×25 kV, 50 Hz a 2×25 kV, 50 Hz. Druhá část je věnována teoretickému popisu náhradních elektrických obvodů prvků AT systému. Třetí část je zaměřena na popis možných metod výpočtů a simulací trakčních obvodů. Veškeré poznatky jsou aplikovány ve čtvrté části, kde je řešen konkrétní teoretický návrh AT systému. cze
dc.format 69 s. cze
dc.format.extent 3757994 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject elektrická trakce cze
dc.subject trakční systémy cze
dc.subject trakční napájecí stanice cze
dc.subject autotransformátor cze
dc.subject electric traction eng
dc.subject traction systems eng
dc.subject traction power stations eng
dc.subject autotransformer eng
dc.title Návrh trakčního systému 2×25 kV, 50 Hz cze
dc.title.alternative Proposal of traction system 2×25 kV, 50 Hz eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Lippmann, Gerd
dc.date.accepted 2013
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the problems of the traction power supply 2×25 kV, 50 Hz (AT system) which is perspective especially for the high-speed rail transport and for the special purpose. The first section provides a general description of the traction system 1×25 kV, 50 Hz and 2×25 kV, 50 Hz. The second part is devoted to the theoretical description of the spare circuit elements of the AT system. The third part is focused on the description of the possible methods of calculations and simulations of the traction circuits. The knowledge is applied in the fourth part where is solved the specific theoretical proposal of the AT system. eng
dc.description.department Katedra elektrotechniky, elektroniky a zabezpečovací techniky v dopravě cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní infrastruktura: Elektrotechnická zařízení v dopravě cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D28054 cze
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.description.defence Uchazeč prezentoval komisi hlavní výsledky a závěry své diplomové práce. Po prezentaci diplomové práce zodpověděl dotazy vedoucího a oponenta diplomové práce. V diskusi o diplomové práci podrobně zodpověděl všechny dotazy členů komise. cze
dc.identifier.stag 21068 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account