dc.contributor.advisor |
Doleček, Radovan |
|
dc.contributor.author |
Lacko, Richard |
|
dc.date.accessioned |
2013-07-20T01:51:32Z |
|
dc.date.available |
2013-07-20T01:51:32Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/51696 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá problematikou trakčního napájecího systému 2×25 kV, 50 Hz (AT systém), který je perspektivní zejména pro vysokorychlostní železniční dopravu a pro zvláštní účely. První část obsahuje obecný popis trakčního systému 1×25 kV, 50 Hz a 2×25 kV, 50 Hz. Druhá část je věnována teoretickému popisu náhradních elektrických obvodů prvků AT systému. Třetí část je zaměřena na popis možných metod výpočtů a simulací trakčních obvodů. Veškeré poznatky jsou aplikovány ve čtvrté části, kde je řešen konkrétní teoretický návrh AT systému. |
cze |
dc.format |
69 s. |
cze |
dc.format.extent |
3757994 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
elektrická trakce |
cze |
dc.subject |
trakční systémy |
cze |
dc.subject |
trakční napájecí stanice |
cze |
dc.subject |
autotransformátor |
cze |
dc.subject |
electric traction |
eng |
dc.subject |
traction systems |
eng |
dc.subject |
traction power stations |
eng |
dc.subject |
autotransformer |
eng |
dc.title |
Návrh trakčního systému 2×25 kV, 50 Hz |
cze |
dc.title.alternative |
Proposal of traction system 2×25 kV, 50 Hz |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Lippmann, Gerd |
|
dc.date.accepted |
2013 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the problems of the traction power supply 2×25 kV, 50 Hz (AT system) which is perspective especially for the high-speed rail transport and for the special purpose. The first section provides a general description of the traction system 1×25 kV, 50 Hz and 2×25 kV, 50 Hz. The second part is devoted to the theoretical description of the spare circuit elements of the AT system. The third part is focused on the description of the possible methods of calculations and simulations of the traction circuits. The knowledge is applied in the fourth part where is solved the specific theoretical proposal of the AT system. |
eng |
dc.description.department |
Katedra elektrotechniky, elektroniky a zabezpečovací techniky v dopravě |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní infrastruktura: Elektrotechnická zařízení v dopravě |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D28054 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Uchazeč prezentoval komisi hlavní výsledky a závěry své diplomové práce. Po prezentaci diplomové práce zodpověděl dotazy vedoucího a oponenta diplomové práce. V diskusi o diplomové práci podrobně zodpověděl všechny dotazy členů komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
21068 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |