dc.contributor.advisor |
Pecinová, Zuzana |
|
dc.contributor.author |
Hošková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2013-07-20T01:51:20Z |
|
dc.date.available |
2013-07-20T01:51:20Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/51664 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá formami posilování vztahů se zákazníky v kamenných lékárnách. V první části práce je vymezena hodnota pro zákazníka. Druhá a třetí část jsou zaměřeny na formy posilování vztahů se zákazníky a na to, co může zákazníka přilákat do obchodu, co rozhoduje o tom, zda si zákazník produkt koupí, a to i opakovaně a co tedy může přispět k vybudování dlouhodobého vztahu s ním. Poslední část této práce je poté zaměřena na konkrétní formy posilování vztahů se zákazníky v kamenných lékárnách. Podrobněji je v této části rozebráno, jakými formami posilují lékárny vztahy se svými klienty, jak klienti tyto jednotlivé formy posilování vztahů hodnotí a jaký vliv mají na opakovaný nákup zákazníka. |
cze |
dc.format |
71 s. |
cze |
dc.format.extent |
2417090 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
hodnota pro zákazníky |
cze |
dc.subject |
formy posilování vztahů |
cze |
dc.subject |
komplexní pojetí produktu |
cze |
dc.subject |
lékárny |
cze |
dc.subject |
kvantitativní výzkum |
cze |
dc.subject |
customer value |
eng |
dc.subject |
forms of strengthening relations |
eng |
dc.subject |
complex product concepts |
eng |
dc.subject |
pharmacy |
eng |
dc.subject |
quantitative research |
eng |
dc.title |
Formy posilování vztahů se zákazníky v kamenných lékárnách |
cze |
dc.title.alternative |
Forms of strengthening customer relationships in pharmacies |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Horáková, Věra |
|
dc.date.accepted |
2013 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis describes the forms of strengthening relationships with customers in pharmacy. The first part is focused on the customer value. The second and the third part are focused on the forms of strengthening relationships and described what attracts a customer´s attention, what´s the reason that a customer decides to buy a product and that the customer buys the product repeatedly and what redounds to the stable and long-lasting relationships with customers. The last part is focused on specific forms of strenthening customers relationships in chemist. In this part is describe more in detail, which forms used the chemist to strenthening relationships with their customers, how rate customers these individual forms of strenthening relationships and how influence these forms the customer´s decision to buy their product repeatedly. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D28210 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Které marketingové formy podpory prodeje by diplomantka použila při zavádění nového volně prodejného léku na trh v ČR?
Jaká jsou zásadní omezení marketingové komunikace pro volně prodejné léky z pohledu zákona o regulaci reklamy č. 40/1995 Sb.?
Je nějaké omezení - u čeho mohou být poskytovány vzorky produktů?
Strana 40 - překvapily Vás nějak výsledky výzkumu?
U kategorie nad 75 let máte velmi málo respondentů? Zajímalo Vás, z jakého je to důvodu?
Předprodejní služby - co tím máte na mysli?
Jaký je rozdíl mezi profesionalitou a kvalitním odborným poradenstvím? |
cze |
dc.identifier.stag |
21080 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |