Formy posilování vztahů se zákazníky v kamenných lékárnách

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pecinová, Zuzana
dc.contributor.author Hošková, Michaela
dc.date.accessioned 2013-07-20T01:51:20Z
dc.date.available 2013-07-20T01:51:20Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/51664
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá formami posilování vztahů se zákazníky v kamenných lékárnách. V první části práce je vymezena hodnota pro zákazníka. Druhá a třetí část jsou zaměřeny na formy posilování vztahů se zákazníky a na to, co může zákazníka přilákat do obchodu, co rozhoduje o tom, zda si zákazník produkt koupí, a to i opakovaně a co tedy může přispět k vybudování dlouhodobého vztahu s ním. Poslední část této práce je poté zaměřena na konkrétní formy posilování vztahů se zákazníky v kamenných lékárnách. Podrobněji je v této části rozebráno, jakými formami posilují lékárny vztahy se svými klienty, jak klienti tyto jednotlivé formy posilování vztahů hodnotí a jaký vliv mají na opakovaný nákup zákazníka. cze
dc.format 71 s. cze
dc.format.extent 2417090 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject hodnota pro zákazníky cze
dc.subject formy posilování vztahů cze
dc.subject komplexní pojetí produktu cze
dc.subject lékárny cze
dc.subject kvantitativní výzkum cze
dc.subject customer value eng
dc.subject forms of strengthening relations eng
dc.subject complex product concepts eng
dc.subject pharmacy eng
dc.subject quantitative research eng
dc.title Formy posilování vztahů se zákazníky v kamenných lékárnách cze
dc.title.alternative Forms of strengthening customer relationships in pharmacies eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Horáková, Věra
dc.date.accepted 2013
dc.description.abstract-translated This master thesis describes the forms of strengthening relationships with customers in pharmacy. The first part is focused on the customer value. The second and the third part are focused on the forms of strengthening relationships and described what attracts a customer´s attention, what´s the reason that a customer decides to buy a product and that the customer buys the product repeatedly and what redounds to the stable and long-lasting relationships with customers. The last part is focused on specific forms of strenthening customers relationships in chemist. In this part is describe more in detail, which forms used the chemist to strenthening relationships with their customers, how rate customers these individual forms of strenthening relationships and how influence these forms the customer´s decision to buy their product repeatedly. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D28210 cze
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.description.defence Které marketingové formy podpory prodeje by diplomantka použila při zavádění nového volně prodejného léku na trh v ČR? Jaká jsou zásadní omezení marketingové komunikace pro volně prodejné léky z pohledu zákona o regulaci reklamy č. 40/1995 Sb.? Je nějaké omezení - u čeho mohou být poskytovány vzorky produktů? Strana 40 - překvapily Vás nějak výsledky výzkumu? U kategorie nad 75 let máte velmi málo respondentů? Zajímalo Vás, z jakého je to důvodu? Předprodejní služby - co tím máte na mysli? Jaký je rozdíl mezi profesionalitou a kvalitním odborným poradenstvím? cze
dc.identifier.stag 21080 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account