Virální marketing korporací ve světě

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Panuš, Jan cze
dc.contributor.author John, Lukáš
dc.date.accessioned 2013-07-20T01:51:10Z
dc.date.available 2013-07-20T01:51:10Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/51638
dc.description.abstract Tato bakalářská práce analyzuje současný stav využití virálního marketingu ve vybraných společnostech v Evropě a USA. Cílem bakalářské práce je porovnat využití virálního marketingu ve vybraných společnostech a upozornit na možnosti dalšího rozšíření. cze
dc.format 43 s. cze
dc.format.extent 501994 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject virální marketing cze
dc.subject marketing cze
dc.subject internet cze
dc.subject komunikace cze
dc.subject sociální sítě cze
dc.subject viral marketing eng
dc.subject marketing eng
dc.subject internet eng
dc.subject communication eng
dc.subject social networks eng
dc.title Virální marketing korporací ve světě cze
dc.title.alternative Viral Marketing of Corporations in the World eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis analyse current situation of viral marketing usage in various corporations in the Europe and the USA. Goal of this work is to compare usage of viral marketing in selected companies and highlight possibilities of further extension. eng
dc.description.department Ústav systémového inženýrství a informatiky cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D28836 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student seznámil komisi s výsledky své bakalářské práce. Cílem práce je analyzovat oblast virálního marketingu vybraných korporací. Teoretická východiska práce byly vypracovány na základě rešerše literatury a analýzy současného stavu. Praktická část analyzuje a hodnotí virální projekty vybraných společností. V závěru jsou identifikovány konkrétní přínosy a návrhy na zlepšení. Po prezentaci byly kladeny doplňující otázky. cze
dc.identifier.stag 21838 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet