dc.contributor.advisor |
Pokorný, Jan |
|
dc.contributor.author |
Třešňák, Michal |
|
dc.date.accessioned |
2013-07-20T01:51:09Z |
|
dc.date.available |
2013-07-20T01:51:09Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/51636 |
|
dc.description.abstract |
První část této bakalářské práce podává základní informace o vzduchových filtrech a vysvětluje, proč jsou nezbytnou součástí automobilu.
Ve druhé části se práce věnuje problematice měření výkonu, kde jsou vysvětleny základní informace o metodách měření výkonu a zařízeních, které se pro měření využívají. Další část pojednává o vlastním experimentu. Popisuje zde, jak bude měření výkonu probíhat a jaké budou podmínky měření, aby bylo možné výsledky porovnat. Dále je zde uveden postup, podle kterého jednotlivá měření proběhla. V poslední části jsou uvedeny výsledky experimentu, které zahrnují jednotlivé naměřené průběhy s různými vzduchovými filtry. Obsahuje jednotlivé záznamy z měření i jejich vzájemné porovnání, které vyhodnocuje. Bakalářská práce je zakončena shrnutím podstatných bodů a výsledků experimentu. |
cze |
dc.format |
54 s. |
cze |
dc.format.extent |
7103372 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
automobily |
cze |
dc.subject |
měření |
cze |
dc.subject |
výkon |
cze |
dc.subject |
vzduchové filtry |
cze |
dc.subject |
air filters |
eng |
dc.subject |
automobiles |
eng |
dc.subject |
gauging |
eng |
dc.subject |
power |
eng |
dc.title |
Vliv vzduchového filtru na výkon automobilu |
cze |
dc.title.alternative |
Air cleaner effect on car power |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
|
dc.description.abstract-translated |
The first part of this thesis provides basic information about air filters and explains why they are a necessary part of the car. The second part deals with the issue of power measurement, which explains the basic information about methods of measuring the power of engine and about devices that is used for measurement.
Another section discusses the experiments. Describes here how the power measurement will be performed, and what will be the measurement conditions to be able compare the results. It also shows the process by which the measurements was carried out. The last part gives the results of the experiment which include individual measured waveforms with different air filters. It contains individual records of measurements and their mutual comparison, which are evaluated.
Bachelor thesis concludes with a summary of key points and results of the experiment. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravních prostředků a diagnostiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní prostředky: Silniční vozidla |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D28070 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Bakalář zaujal komisi velice pečlivě a přehledně zpracovanou prezentací své bakalářské práce, která byla zaměřena na vliv vzduchového filtru na výkon automobilu. Při obhajobě se zejména zmínil o základních informacích vzduchových filtrů, měření výkonů. Následně bakalář seznámil komisi o vlastním experimentu, kde popisuje jak bude měření výkonu probíhat a jaké budou podmínky měření, aby bylo možné výsledky porovnat. Závěr prezentace věnoval bakalář výsledkům experimentů, které zahrnují jednotlivé naměřené průběhy s různými vzduchovými filtry. Na všechny dotazy členů komise odpověděl bez zaváhání a téměř vyčerpávajícím způsobem a prokázal výbornou orientaci v dané problematice. |
cze |
dc.identifier.stag |
18036 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |