Marketingový plán pro vybranou OSVČ

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Morkus, Jaroslav
dc.contributor.author Neubauerová, Michaela
dc.date.accessioned 2013-07-20T01:50:53Z
dc.date.available 2013-07-20T01:50:53Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/51593
dc.description.abstract Náplní bakalářské práce "Marketingový plán pro vybranou OSVČ" je vytvoření návrhů pro zlepšení pojetí marketingového plánu u OSVČ. V první části je teoreticky popsán a vymezen pojem marketingový plán a jeho složky. Druhá část je rozdělena na praktickou část, kde je provedena analýza současného stavu marketingu u vybrané OSVČ a na část návrhovou, v které jsou navrženy opatření pro zlepšení marketingu u OSVČ. cze
dc.format 70 s., 3 s. obr. příl. cze
dc.format.extent 2064503 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject marketingový plán cze
dc.subject marketingová situační analýza cze
dc.subject analýza prostředí cze
dc.subject marketingové strategie cze
dc.subject marketingové cíle cze
dc.subject marketing plan eng
dc.subject marketing situational analysis eng
dc.subject surroundings analysis eng
dc.subject marketing strategy eng
dc.subject marketing targets eng
dc.title Marketingový plán pro vybranou OSVČ cze
dc.title.alternative Marketing plan for the selected self-employed eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2013
dc.description.abstract-translated The aim of the bachelor thesis "Marketing plan for selected self-employed" is to create drafts for improving the marketing plan for self-employed. In the first part, the term marketing plan and its components is theoretically described and defined. The second part is divided to the practical part, which is an analysis of the current state of marketing at the selected self-employed and the proposal part, in which the measures to improve the marketing of the self employed are proposed. eng
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D28439 cze
dc.thesis.degree-program Dopravní technologie a spoje cze
dc.description.defence Problematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázala studentka odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázala schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagovala pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděla. Studentka odpověděla na otázku předsedy komise: Jaká kritéria by měl splňovat návrh webové stránky? cze
dc.identifier.stag 21673 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet