dc.contributor.advisor |
Morkus, Jaroslav |
|
dc.contributor.author |
Neubauerová, Michaela |
|
dc.date.accessioned |
2013-07-20T01:50:53Z |
|
dc.date.available |
2013-07-20T01:50:53Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/51593 |
|
dc.description.abstract |
Náplní bakalářské práce "Marketingový plán pro vybranou OSVČ" je vytvoření návrhů pro zlepšení pojetí marketingového plánu u OSVČ. V první části je teoreticky popsán a vymezen pojem marketingový plán a jeho složky. Druhá část je rozdělena na praktickou část, kde je provedena analýza současného stavu marketingu u vybrané OSVČ a na část návrhovou, v které jsou navrženy opatření pro zlepšení marketingu u OSVČ. |
cze |
dc.format |
70 s., 3 s. obr. příl. |
cze |
dc.format.extent |
2064503 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
marketingový plán |
cze |
dc.subject |
marketingová situační analýza |
cze |
dc.subject |
analýza prostředí |
cze |
dc.subject |
marketingové strategie |
cze |
dc.subject |
marketingové cíle |
cze |
dc.subject |
marketing plan |
eng |
dc.subject |
marketing situational analysis |
eng |
dc.subject |
surroundings analysis |
eng |
dc.subject |
marketing strategy |
eng |
dc.subject |
marketing targets |
eng |
dc.title |
Marketingový plán pro vybranou OSVČ |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing plan for the selected self-employed |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the bachelor thesis "Marketing plan for selected self-employed" is to create drafts for improving the marketing plan for self-employed. In the first part, the term marketing plan and its components is theoretically described and defined. The second part is divided to the practical part, which is an analysis of the current state of marketing at the selected self-employed and the proposal part, in which the measures to improve the marketing of the self employed are proposed. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D28439 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Problematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázala studentka odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázala schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagovala pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděla.
Studentka odpověděla na otázku předsedy komise: Jaká kritéria by měl splňovat návrh webové stránky? |
cze |
dc.identifier.stag |
21673 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |