dc.contributor.advisor |
Ehlová, Marcela |
cze |
dc.contributor.author |
Johnová, Aneta |
|
dc.date.accessioned |
2013-06-06T13:42:17Z |
|
dc.date.available |
2013-06-06T13:42:17Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/49498 |
|
dc.description.abstract |
Předkládaná bakalářská práce je věnována tématu bezdomovectví. V teoretické části se zabývá definicí bezdomovectví, aktuálním stavem v České republice, možnými způsoby pomoci a historií a fungováním časopisu Nový Prostor. Cílem práce je odpovědět na otázku, zdali prodej časopisu ovlivňuje životy prodejců a učí nebo napomáhá k udržení jejich pracovní zodpovědnosti. Empirická část se snaží o hlubší proniknutí do problematiky prodeje Nového Prostoru a zprostředkování zkušeností prodejců pomocí polostrukturovaných rozhovorů. |
cze |
dc.format |
46 s. |
cze |
dc.format.extent |
901692 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
bezdomovectví |
cze |
dc.subject |
sociální služby |
cze |
dc.subject |
neziskové organizace |
cze |
dc.subject |
časopisy |
cze |
dc.subject |
Nový Prostor |
cze |
dc.subject |
homelessness |
eng |
dc.subject |
social services |
eng |
dc.subject |
non-profit organizations |
eng |
dc.subject |
magazine |
eng |
dc.subject |
Novy Prostor |
eng |
dc.title |
Snahy o resocializaci prostřednictvím prodeje časopisu Nový Prostor |
cze |
dc.title.alternative |
Rehabilitation Efforts through the Sale of Magazine Nový Prostor |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Sychrová, Adriana |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Submitted bachelor thesis is devoted to the topic of homelessness. In the theoretical part it is concerned with definition of homelessness, actual situation in Czech Republic, possible ways of help, its history and the functioning of a magazine Novy Prostor. The goal of this work is to answer the question, whether selling of a magazine influences lives of its salesmen and whether it teaches or helps maintenance of their work responsibility. Empirical part tries to gain an in depth insight into selling of Novy Prostor and mediate experiences of salesmen through half-structured interviews. |
eng |
dc.description.department |
Katedra věd o výchově |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Humanitní studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D28153 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.description.defence |
Autorka velmi přehledně prezentovala strukturu své bakalářské práce, odborně na solidní úrovni zodpověděla otázky členů komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
19168 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |