Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Ehlová, Marcela |
cze |
dc.contributor.author |
Paříková, Markéta |
|
dc.date.accessioned |
2013-06-06T13:42:15Z |
|
dc.date.available |
2013-06-06T13:42:15Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/49494 |
|
dc.description.abstract |
Tématem bakalářské práce je vliv médií a reklamy na ženy. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. V teoretické části definuji pojmy média, masová média, reklama a sebepojetí. Charakterizuji jednotlivá média, jejich rozdělení, využití, historií a vývoj Zaměřuji se také na vliv médií. Zabývám se reklamou, její charakteristikou, historií a způsobem vnímání. Dále charakterizuji sebepojetí, jeho jednotlivé složky a rozdělení. Cílem práce je zjistit jak na ženy působí média a reklama. Praktická část obsahuje kvantitativní výzkumné šetření provedené na základě dotazníkového šetření, nástrojem je dotazník. |
cze |
dc.format |
55 s. |
cze |
dc.format.extent |
1023928 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
média |
cze |
dc.subject |
reklama |
cze |
dc.subject |
sebepojetí |
cze |
dc.subject |
mass media |
eng |
dc.subject |
advertising |
eng |
dc.subject |
self-concept |
eng |
dc.title |
Vliv médií a reklamy na sebepojetí žen |
cze |
dc.title.alternative |
Influence of the Mass Media and Advertising on Women's Self-Concept |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Křišťálová, Jana |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The theme of this bachelor thesis is the influence of the mass media and advertising on women's self-concept. This bachelor thesis is divided into two part: theoretical one and practical one. In theoretical part I define concepts of the mass media, advertising and self-concept. Characterize different types of media, their division, utilization and history. I focus on the influence of media. I deal with advertising, its characteristics, history and way of perception. Further characterize the self-concept its components and division. The aim is to find out how to mass media and advertising affect on women. The practical part includes quantitative research carried out on the basis of a questionnaire survey instrument is a questionnaire. |
eng |
dc.description.department |
Katedra věd o výchově |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Humanitní studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D28167 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.description.defence |
Autorka bakalářské práce neodpověděla na dostatečné odborné úrovni na dotazy oponentky a veoducí práce. Rovněž literatura neodpovídala aktuálním poznatkům (našim i zahraničním). |
cze |
dc.identifier.stag |
19146 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|