Vliv médií a reklamy na sebepojetí žen

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Ehlová, Marcela cze
dc.contributor.author Paříková, Markéta
dc.date.accessioned 2013-06-06T13:42:15Z
dc.date.available 2013-06-06T13:42:15Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/49494
dc.description.abstract Tématem bakalářské práce je vliv médií a reklamy na ženy. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. V teoretické části definuji pojmy média, masová média, reklama a sebepojetí. Charakterizuji jednotlivá média, jejich rozdělení, využití, historií a vývoj Zaměřuji se také na vliv médií. Zabývám se reklamou, její charakteristikou, historií a způsobem vnímání. Dále charakterizuji sebepojetí, jeho jednotlivé složky a rozdělení. Cílem práce je zjistit jak na ženy působí média a reklama. Praktická část obsahuje kvantitativní výzkumné šetření provedené na základě dotazníkového šetření, nástrojem je dotazník. cze
dc.format 55 s. cze
dc.format.extent 1023928 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject média cze
dc.subject reklama cze
dc.subject sebepojetí cze
dc.subject mass media eng
dc.subject advertising eng
dc.subject self-concept eng
dc.title Vliv médií a reklamy na sebepojetí žen cze
dc.title.alternative Influence of the Mass Media and Advertising on Women's Self-Concept eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Křišťálová, Jana cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated The theme of this bachelor thesis is the influence of the mass media and advertising on women's self-concept. This bachelor thesis is divided into two part: theoretical one and practical one. In theoretical part I define concepts of the mass media, advertising and self-concept. Characterize different types of media, their division, utilization and history. I focus on the influence of media. I deal with advertising, its characteristics, history and way of perception. Further characterize the self-concept its components and division. The aim is to find out how to mass media and advertising affect on women. The practical part includes quantitative research carried out on the basis of a questionnaire survey instrument is a questionnaire. eng
dc.description.department Katedra věd o výchově cze
dc.thesis.degree-discipline Humanitní studia cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D28167 cze
dc.thesis.degree-program Humanitní studia cze
dc.description.defence Autorka bakalářské práce neodpověděla na dostatečné odborné úrovni na dotazy oponentky a veoducí práce. Rovněž literatura neodpovídala aktuálním poznatkům (našim i zahraničním). cze
dc.identifier.stag 19146 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet