Modal Verbs in Textbooks of English for Lower-secondary Learners

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Černá, Monika cze
dc.contributor.author Štruncová, Kateřina
dc.date.accessioned 2013-06-06T13:42:12Z
dc.date.available 2013-06-06T13:42:12Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/49489
dc.description.abstract This thesis focuses on the theory connected with central modal verbs and their interpretation in textbooks for lower-secondary learners. The main topic of the paper is the semantic meanings of the modal verbs, their morphological and syntactic characteristics. The paper deals with didactic transformation, its levels and its impact on the presentation of modal verbs in textbooks. The work includes professor Piaget´s conception of the cognitive development of children attending elementary education at Stage 2. The main stress is laid on children´s thinking processes evolving during the stage of formal operations. Finally, the research is conducted so as to examine the outcomes of the modal verbs after the process of the didactic transformation in the textbook. eng
dc.format 46 s. cze
dc.format.extent 2134013 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject modální slovesa cze
dc.subject didaktická transformace cze
dc.subject kognitivní vývoj cze
dc.subject učebnice cze
dc.subject modal verbs eng
dc.subject didactic transformation eng
dc.subject cognitive development eng
dc.subject textbook eng
dc.title Modal Verbs in Textbooks of English for Lower-secondary Learners eng
dc.title.alternative Prezentace modálních sloves v učebnicích anglického jazyka pro žáky 2. stupně základních škol cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Huschová, Petra cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated Tato bakalářská práce se zaměřuje na teorii centrálních modálních sloves a jejich výklad v učebnicích pro žáky na druhém stupni základních škol. Hlavním tématem práce jsou sémantické, morfologické a syntaktické charakteristiky modálních sloves. Práce pojednává o didaktické transformaci, jejich úrovních a jejím dopadu na prezentaci sloves v učebnicích. Práce zahrnuje pojetí kognitivního vývoje profesora Piageta týkající se dětí navštěvujících 2. stupeň základních škol. Hlavní důraz se klade na rozvoj myšlenkových procesů během stádia formálních operací. Na závěr je proveden výzkum, který prozkoumává výsledky didaktické transformace pro modální slovesa v učebnici. cze
dc.description.department Katedra anglistiky a amerikanistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk - specializace v pedagogice cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D27878 cze
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.identifier.stag 19272 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet