dc.contributor.advisor |
Černá, Monika |
cze |
dc.contributor.author |
Jahodová, Pavla |
|
dc.date.accessioned |
2013-06-06T13:41:55Z |
|
dc.date.available |
2013-06-06T13:41:55Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/49458 |
|
dc.description.abstract |
This master thesis deals with aims in teaching and testing writing in ELT. It primarily examines the current shape of treating writing as a language skill at elementary schools in the Czech Republic where there has been recently implemented a new curricular policy. The thesis turns attention to the requirement of aligning aims of teaching and testing writing with one another as well as with those formulated in curricular documents, which encourages beneficial backwash and achieving aims stated by the sector. For this purpose, Blooms' revised taxonomy for learning, teaching and assessing is introduced and consequently used in the practical part of the thesis which investigates the level of correspondence among aims stated in the projected curriculum and those of teaching-learning and testing tasks in the seventh grade of elementary school. |
eng |
dc.format |
123 s. |
cze |
dc.format.extent |
3893319 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
cíle |
cze |
dc.subject |
Bloomova revidovaná taxonomie |
cze |
dc.subject |
psaní |
cze |
dc.subject |
výuka |
cze |
dc.subject |
testování |
cze |
dc.subject |
aims |
eng |
dc.subject |
Bloom's revised taxonomy |
eng |
dc.subject |
writing |
eng |
dc.subject |
teaching |
eng |
dc.subject |
testing |
eng |
dc.title |
Aims in Teaching and Testing Writing in ELT |
eng |
dc.title.alternative |
Cíle ve výuce a testování písemného projevu v anglickém jazyce |
cze |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Reimannová, Irena |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Diplomová práce se zabývá problematikou cílů ve výuce a testování psaní v anglickém jazyce. Primárně rozebírá současnou podobu přístupu ke psaní jako řečové dovednosti na základních školách v České republice, kde byla v nedávné době zavedena nová kurikulární politika. Práce poukazuje na potřebu stanovovat cíle výuky a testování psaní ve vzájemném souladu, jakož i v souladu s cíli formulovanými v kurikulárních dokumentech, čímž je podporován kladný dopad testování na učení (se) a dosahování cílů stanovených sektorem. K tomuto účelu je představena revidovaná verze Bloomovy taxonomie cílů učení se, vyučování a hodnocení, jež je následně využita v praktické části práce mapující míru souladu mezi cíli stanovenými v projektovaném kurikulu, učebními a testovými úlohami v sedmém ročníku základní školy. |
cze |
dc.description.department |
Katedra anglistiky a amerikanistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství anglického jazyka |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D27863 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro základní školy |
cze |
dc.description.defence |
Diplomandka krátce představila svoji práci a vyjádřila se k dílčím připomínkám v posudcích. Její vystoupení bylo na výborné úrovni, komise potvrdila hodnocení výborně. |
cze |
dc.identifier.stag |
19015 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |