Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Rýdl, Karel |
cze |
dc.contributor.author |
Pestrová, Barbora |
|
dc.date.accessioned |
2013-06-06T13:41:45Z |
|
dc.date.available |
2013-06-06T13:41:45Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/49428 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce pojednává o historii waldorfského školství. Zaměřuje se na osobnost Rudolfa Steinera a jeho činnost. Dále jsou zmíněny principy waldorfské pedagogiky a popsány prvky, které obsahuje, jako je například eurytmie. Zmíněny jsou české mateřské, základní a střední waldorfské školy a jejich chod. Další část je věnována celkovému názoru na waldorfskou pedagogiku, a jak lidé na tento typ alternativy reagují. V praktické části se zkoumá, zda lidé dávají přednost tradičnímu vzdělávání nebo alternativám, a to konkrétně waldorfské pedagogice v Pardubicích, kde mají možnost se i se základní a mateřskou školou s waldorfskými prvky setkat. |
cze |
dc.format |
95 s. |
cze |
dc.format.extent |
1816064 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
waldorfská pedagogika |
cze |
dc.subject |
antroposofie |
cze |
dc.subject |
eurytmie |
cze |
dc.subject |
Steiner, Rudolf |
cze |
dc.subject |
temperament |
cze |
dc.subject |
klasifikace |
cze |
dc.subject |
svoboda dítěte |
cze |
dc.subject |
sedmiletí |
cze |
dc.subject |
epocha |
cze |
dc.subject |
Waldorf education |
eng |
dc.subject |
anthroposophy |
eng |
dc.subject |
eurythmy |
eng |
dc.subject |
temperament |
eng |
dc.subject |
classification |
eng |
dc.subject |
freedom of a child |
eng |
dc.subject |
seven-year period |
eng |
dc.subject |
epoch |
eng |
dc.title |
Waldorfská pedagogika |
cze |
dc.title.alternative |
Waldorf Education |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Ehlová, Marcela |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the history of Waldorf pedagogy. It focuses on the personality of Rudolf Steiner and his activities. The principles of Waldorf education and its elements, such as eurythmy, are described there, too. Czech Waldorf kindergartens, primary schools and secondary schools and their functioning are also mentioned. Next part of the thesis concentrates on general opinion about Waldorf pedagogy and shows how people react to this type of alternative education. The practical part explores if public prefers traditional education to alternative one, namely Waldorf pedagogy in Pardubice, where you can meet both primary school and kindergarten with Waldorf elements. |
eng |
dc.description.department |
Katedra věd o výchově |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Humanitní studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D28168 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.description.defence |
Studentka obhájila bakalářskou práci s celkovým hodnocením "výborně". Prokázala schopnost pružně reagovat v diskusi, zodpověděla zadané otázky z posudků. |
cze |
dc.identifier.stag |
19132 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|