Waldorfská pedagogika

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Rýdl, Karel cze
dc.contributor.author Pestrová, Barbora
dc.date.accessioned 2013-06-06T13:41:45Z
dc.date.available 2013-06-06T13:41:45Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/49428
dc.description.abstract Tato bakalářská práce pojednává o historii waldorfského školství. Zaměřuje se na osobnost Rudolfa Steinera a jeho činnost. Dále jsou zmíněny principy waldorfské pedagogiky a popsány prvky, které obsahuje, jako je například eurytmie. Zmíněny jsou české mateřské, základní a střední waldorfské školy a jejich chod. Další část je věnována celkovému názoru na waldorfskou pedagogiku, a jak lidé na tento typ alternativy reagují. V praktické části se zkoumá, zda lidé dávají přednost tradičnímu vzdělávání nebo alternativám, a to konkrétně waldorfské pedagogice v Pardubicích, kde mají možnost se i se základní a mateřskou školou s waldorfskými prvky setkat. cze
dc.format 95 s. cze
dc.format.extent 1816064 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject waldorfská pedagogika cze
dc.subject antroposofie cze
dc.subject eurytmie cze
dc.subject Steiner, Rudolf cze
dc.subject temperament cze
dc.subject klasifikace cze
dc.subject svoboda dítěte cze
dc.subject sedmiletí cze
dc.subject epocha cze
dc.subject Waldorf education eng
dc.subject anthroposophy eng
dc.subject eurythmy eng
dc.subject temperament eng
dc.subject classification eng
dc.subject freedom of a child eng
dc.subject seven-year period eng
dc.subject epoch eng
dc.title Waldorfská pedagogika cze
dc.title.alternative Waldorf Education eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Ehlová, Marcela cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the history of Waldorf pedagogy. It focuses on the personality of Rudolf Steiner and his activities. The principles of Waldorf education and its elements, such as eurythmy, are described there, too. Czech Waldorf kindergartens, primary schools and secondary schools and their functioning are also mentioned. Next part of the thesis concentrates on general opinion about Waldorf pedagogy and shows how people react to this type of alternative education. The practical part explores if public prefers traditional education to alternative one, namely Waldorf pedagogy in Pardubice, where you can meet both primary school and kindergarten with Waldorf elements. eng
dc.description.department Katedra věd o výchově cze
dc.thesis.degree-discipline Humanitní studia cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D28168 cze
dc.thesis.degree-program Humanitní studia cze
dc.description.defence Studentka obhájila bakalářskou práci s celkovým hodnocením "výborně". Prokázala schopnost pružně reagovat v diskusi, zodpověděla zadané otázky z posudků. cze
dc.identifier.stag 19132 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet