dc.contributor.advisor |
Ehlová, Marcela |
cze |
dc.contributor.author |
Teichmanová, Veronika |
|
dc.date.accessioned |
2013-06-06T13:41:44Z |
|
dc.date.available |
2013-06-06T13:41:44Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/49426 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce pojednává o vzdělávání žáků se zdravotním postižením. Teoretická část se zabývá jednotlivými druhy postižení, formami vzdělávání dětí se zdravotním postižením v primární škole, speciálními základními školami a strategií vzdělávání dětí na speciálních základních školách. Rozebírá rovněž jejich možnosti následné integrace do společnosti po ukončení základní školy. Praktická část práce je věnována případové studii speciální základní školy Daneta. |
cze |
dc.format |
71 s. |
cze |
dc.format.extent |
1487287 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
zdravotní postižení |
cze |
dc.subject |
speciální základní školy |
cze |
dc.subject |
vzdělávání |
cze |
dc.subject |
integrace |
cze |
dc.subject |
disability |
cze |
dc.subject |
special primary schools |
eng |
dc.subject |
education |
eng |
dc.subject |
integration |
eng |
dc.title |
Speciální vzdělávání dětí se zdravotním postižením v primární škole a jejich následná integrace |
cze |
dc.title.alternative |
Special Education of the Handicapped Children at Primary Schools and Their Subsequent Integration |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Hájková, Lucie |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis discourses about education of the handicapped children.
The theoretical part deals with particular kinds of handicap, ways of education of handicapped children at primary schools, special primary schools and strategy of children education at special primary schools. It analyses the posibilities of their subsequent integration after finishinf of primary school, too. The practical part is focused on the case study of special primary school Daneta. |
eng |
dc.description.department |
Katedra věd o výchově |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Humanitní studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D28186 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.description.defence |
Studentka prezentovala cíle, výstupy a celou problematiku své závěrečné práce. Reagovala na otázky komise a zodpověděla dotazy v posudcích. |
cze |
dc.identifier.stag |
19156 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |