dc.contributor.advisor |
Ehlová, Marcela |
cze |
dc.contributor.author |
Boháč, Jan |
|
dc.date.accessioned |
2013-06-06T13:41:21Z |
|
dc.date.available |
2013-06-06T13:41:21Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/49362 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je rozdělena na dvě části - část teoretickou a praktickou. Teoretická část obsahuje shrnutí základních poznatků o učitelské profesi, teorii syndromu vyhoření, následně se věnuje též pojmům duševní hygiena a zdravá životospráva. Přínos této práce spočívá ve zmapování situace syndromu vyhoření u učitelů základních škol. Kvantitativní výzkum byl proveden formou dotazníkového šetření na základních školách v Poličce a Žďáru nad Sázavou. |
cze |
dc.format |
63 s. |
cze |
dc.format.extent |
1104809 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
syndrom vyhoření |
cze |
dc.subject |
stres |
cze |
dc.subject |
učitelé |
cze |
dc.subject |
duševní hygiena |
cze |
dc.subject |
zdravá životospráva |
cze |
dc.subject |
burnout syndrome |
eng |
dc.subject |
stress |
eng |
dc.subject |
teacher |
eng |
dc.subject |
mental health |
eng |
dc.subject |
healty diet |
eng |
dc.title |
Syndrom vyhoření a riziko jeho vzniku u učitelů 2. stupně ZŠ |
cze |
dc.title.alternative |
Burnout Syndrome and the Risk of Its Commencement in the Teachers at the Second Stage of Elementary Schools |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Křišťálová, Jana |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is divided into two parts - a theoretical and a practical part. The theoretical part contains the sumary of basic knowlege of the profession of a teacher, theory of burnout syndrome, continues terms mental health and healthy diet. The contribution of this thesis consist in mapping the situation of burnout syndrome in connection to a teachers of elementary schools. The quantitative research was carried out by the method of a questionnaire among the teachers of elementary schools in Polička and Žďár nad Sázavou. |
eng |
dc.description.department |
Katedra věd o výchově |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Humanitní studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D28173 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.description.defence |
Autor bakalářské práce prezentoval celkovou strukturu a srozumitelně zodpověděl otázky a reagoval na podněty členů zkušební komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
19164 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |