Používání taháku při psaní testů na střední škole

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Zitková, Helena
dc.date.accessioned 2013-05-06T08:51:22Z
dc.date.available 2013-05-06T08:51:22Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/49181
dc.description.abstract Práce se zabývá problematikou používání taháků. Hlavním cílem práce je zmapovat používání taháků studenty na středních odborných školách a gymnáziích. V práci bude představena výzkumná sonda, která byla uskutečněna v roce 2011 u současných a bývalých studentů SŠ v Pardubicích. V rámci kvantitativního výzkumu byla zkoumána frekvence používání taháku, důvody studentů k používání taháku a předměty, ve kterých si studenti taháky nejčastěji píší. Dále nás zajímaly způsoby výroby taháku, čas potřebný pro jeho výrobu a místa jeho ukrývání, zohlednili jsme také morální aspekt známky získané za pomoci použití taháku. Naši pozornost jsme také zaměřili na roli učitele, na jeho možné reakce při přistižení studenta s tahákem a zjišťovali jsme také vliv osobnosti a chování učitele na prevenci používání taháků. cze
dc.format 63 s. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject školní podvádění cze
dc.subject taháky cze
dc.subject střední školství cze
dc.subject school cheating eng
dc.subject crib notes eng
dc.subject high schools eng
dc.title Používání taháku při psaní testů na střední škole cze
dc.title.alternative Using crib notes when writing tests at high schools eng
dc.type závěrečná práce cze
dc.date.accepted 2012
dc.description.abstract-translated The paper deals with the use of crib notes. The main aim of the paper is to monitor secondary school students cheating using crib notes. A research which was realized with present and former students at secondary schools in Pardubice in 2011 will be presented in the paper. In the quantitative research, frequency and reasons for using crib notes as well as subjects students most often write them for were investigated. Furthermore, we were interested in ways to make a crib note, the time required for its production and places used for hiding it. We also took into assount moral of a grade acquired by using a crib note. Our attention was also focused on the role of teachers and their possible reactions when catching a student with a crib note. In addition, we observed the effect of teacher personality and behavior to prevent the use of crib notes. eng
dc.thesis.degree-discipline doplňující pedagogické studium cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D27464
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet