Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.author |
Zitková, Helena
|
|
dc.date.accessioned |
2013-05-06T08:51:22Z |
|
dc.date.available |
2013-05-06T08:51:22Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/49181 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá problematikou používání taháků. Hlavním cílem práce je zmapovat používání taháků studenty na středních odborných školách a gymnáziích. V práci bude představena výzkumná sonda, která byla uskutečněna v roce 2011 u současných a bývalých studentů SŠ v Pardubicích. V rámci kvantitativního výzkumu byla zkoumána frekvence používání taháku, důvody studentů k používání taháku a předměty, ve kterých si studenti taháky nejčastěji píší. Dále nás zajímaly způsoby výroby taháku, čas potřebný pro jeho výrobu a místa jeho ukrývání, zohlednili jsme také morální aspekt známky získané za pomoci použití taháku. Naši pozornost jsme také zaměřili na roli učitele, na jeho možné reakce při přistižení studenta s tahákem a zjišťovali jsme také vliv osobnosti a chování učitele na prevenci používání taháků. |
cze |
dc.format |
63 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
školní podvádění |
cze |
dc.subject |
taháky |
cze |
dc.subject |
střední školství |
cze |
dc.subject |
school cheating |
eng |
dc.subject |
crib notes |
eng |
dc.subject |
high schools |
eng |
dc.title |
Používání taháku při psaní testů na střední škole |
cze |
dc.title.alternative |
Using crib notes when writing tests at high schools |
eng |
dc.type |
závěrečná práce |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
|
dc.description.abstract-translated |
The paper deals with the use of crib notes. The main aim of the paper is to monitor secondary school students cheating using crib notes. A research which was realized with present and former students at secondary schools in Pardubice in 2011 will be presented in the paper. In the quantitative research, frequency and reasons for using crib notes as well as subjects students most often write them for were investigated. Furthermore, we were interested in ways to make a crib note, the time required for its production and places used for hiding it. We also took into assount moral of a grade acquired by using a crib note. Our attention was also focused on the role of teachers and their possible reactions when catching a student with a crib note. In addition, we observed the effect of teacher personality and behavior to prevent the use of crib notes. |
eng |
dc.thesis.degree-discipline |
doplňující pedagogické studium |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D27464 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|