Tvorba a následné úpravy elektrotechnické části ŠVP 26-41-M/01 Mechatronika

Show simple item record

dc.contributor.author Fifka, Aleš
dc.date.accessioned 2013-05-02T06:31:46Z
dc.date.available 2013-05-02T06:31:46Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univezitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/49171
dc.description.abstract Práce popisuje proces vzniku základních dokumentů, upravujících vzdělávací program Mechatronika na Střední průmyslové škole Chrudim. Zavádění a úpravy nového programu probíhaly souběžně s kurikulární reformou v České republice. Práce proto také sleduje vývoj národní legislativy po roce 2000, zapojení školy do kurikulární reformy a současné problémy středního odborného školství. cze
dc.format 48 s. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject mechatronika cze
dc.subject školní vzdělávací program cze
dc.subject rámcový vzdělávací program cze
dc.subject odborné školství cze
dc.subject elektronika cze
dc.subject Chrudim cze
dc.subject mechatronics eng
dc.subject school educational programme eng
dc.subject framework educational programme eng
dc.subject vocational education eng
dc.subject electronics eng
dc.title Tvorba a následné úpravy elektrotechnické části ŠVP 26-41-M/01 Mechatronika cze
dc.type závěrečná práce cze
dc.date.accepted 2012
dc.description.abstract-translated The work describes the origin of basic documents governing the Mechatronics curriculum at the Secondary Technical School Chrudim. Introduction and adaptation of new educational program coincide with the curriculum reform in the Czech Republic. Work, therefore, also describes the development of national legislation since 2000, participation in school curricular reform and the current problems of vocational education. eng
dc.thesis.degree-discipline doplňující pedagogické studium cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D27467
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account