Využití autoevaluačních technik u žáků jako forma výuky k odpovědnosti
Závěrečná práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Závěrečná práce se zabývá tématem autoevaluačních technik u žáků jako forma výuky k odpovědnosti za jejich další životní a profesní směřování. Práce se především zaměřuje na efektivní formy nástrojů pro autoevaluaci a hodnocení žáků. Práce se dále soustřeďuje na využití, vytváření a funkci osobního protfolia žáka, který podporuje a rozvíjí autoevaluační schopnosti žáků a vede je tak k odpovědnosti za jejich životní a profesní orientaci.
Rozsah stran
51 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
doplňující pedagogické studium
Studijní program
Signatura tištěné verze
D27468
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
autoevaluace, autoevaluační techniky, hodnocení a sebehodnocení žáků, osobní portfolio žáka, auto-evaluation, auto-evaluation techniques, evaluation and self-evaluation of pupils, personal pupils portfolio