Digitální knihovnaUPCE
 

Využití autoevaluačních technik u žáků jako forma výuky k odpovědnosti

Závěrečná práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2012

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Závěrečná práce se zabývá tématem autoevaluačních technik u žáků jako forma výuky k odpovědnosti za jejich další životní a profesní směřování. Práce se především zaměřuje na efektivní formy nástrojů pro autoevaluaci a hodnocení žáků. Práce se dále soustřeďuje na využití, vytváření a funkci osobního protfolia žáka, který podporuje a rozvíjí autoevaluační schopnosti žáků a vede je tak k odpovědnosti za jejich životní a profesní orientaci.

Rozsah stran

51 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

doplňující pedagogické studium

Studijní program

Signatura tištěné verze

D27468

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

autoevaluace, autoevaluační techniky, hodnocení a sebehodnocení žáků, osobní portfolio žáka, auto-evaluation, auto-evaluation techniques, evaluation and self-evaluation of pupils, personal pupils portfolio

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced