Návrh na zlepšení spolupráce České pošty, s.p. s VIP zákazníky
Diplomová práceOmezený přístupDatum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zabývá návrhem zlepšení spolupráce největší české poštovní společnosti Česká pošta, s.p. s významným segmentem jejích obchodních zájmů, s VIP zákazníky. Sílící konkurenční prostředí vyžaduje řízení vztahu se zákazníkem pomocí komplexní péče, kterou představuje systém CRM. Tato práce provádí nejprve potřebné analýzy a následně zpracovává konkrétní návrhy a porovnání softwarových produktů. Vše je podloženo ekonomickým vyhodnocením výhodnosti zavedení navrhovaného systému.
Rozsah stran
90 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce není přístupná
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
D27680
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
CRM, VIP, zákazník, Česká pošta, řízení vztahů, péče, softwarová řešení, customer, Czech post, relationship management, care, software solutions