Digitální knihovnaUPCE
 

Návrh na zlepšení spolupráce České pošty, s.p. s VIP zákazníky

Diplomová práceOmezený přístup
Náhled

Datum publikování

2012

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Práce se zabývá návrhem zlepšení spolupráce největší české poštovní společnosti Česká pošta, s.p. s významným segmentem jejích obchodních zájmů, s VIP zákazníky. Sílící konkurenční prostředí vyžaduje řízení vztahu se zákazníkem pomocí komplexní péče, kterou představuje systém CRM. Tato práce provádí nejprve potřebné analýzy a následně zpracovává konkrétní návrhy a porovnání softwarových produktů. Vše je podloženo ekonomickým vyhodnocením výhodnosti zavedení navrhovaného systému.

Rozsah stran

90 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce není přístupná

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Dopravní inženýrství a spoje

Signatura tištěné verze

D27680

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (archiv)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

CRM, VIP, zákazník, Česká pošta, řízení vztahů, péče, softwarová řešení, customer, Czech post, relationship management, care, software solutions

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced