Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Samek, Tomáš |
cze |
dc.contributor.author |
Koukalová, Sára |
|
dc.date.accessioned |
2013-03-08T09:39:05Z |
|
dc.date.available |
2013-03-08T09:39:05Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/49103 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá otázkou závislostí žen na nakupování, tzv. shopaholismem, se zaměřením na neovladatelnou touhu nakupovat, strategie používané k ospravedlnění nákupu a vnímání nakupování samotnými ženami, které vytvářejí o nakupování svůj příběh. Cílem výzkumu je dozvědět se, zda ženy závislé na nakupování utrácejí své peníze za účelem nějaké potřeby, pro vlastní uspokojení a vylepšení image, nebo jestli se jedná o nějakou skrytou vášeň či touhu po společenské prestiži. Práce je založena na vlastním kvalitativním terénním výzkumu. Hlavní metodou byly narativní rozhovory. |
cze |
dc.format |
51 s. |
cze |
dc.format.extent |
1509686 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
shopaholismus |
cze |
dc.subject |
vnímání nakupování |
cze |
dc.subject |
závislost |
cze |
dc.subject |
nákupní chování |
cze |
dc.subject |
shopaholismus |
eng |
dc.subject |
perception of shopping |
eng |
dc.subject |
addiction |
eng |
dc.subject |
buying behavior |
eng |
dc.title |
Shopaholismus: Nezvladatelná touha nakupovat |
cze |
dc.title.alternative |
Shopaholismus: Uncontrollable desire to buy |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Petráň, Tomáš |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the women's addiction to shopping, the shopaholismem, focusing on an uncontrollable desire to buy, the strategy used to justify the purchase and perception of women buying themselves women's and that make shopping for your story. Goal of the research is to find out whether women dependent on their shopping spend money for any needs, for self-satisfaction and image enhancement, or whether it is a hidden passion and desire for social prestige. The thesis based on own anthropological fieldwork. The main method of the narrative interviews. |
eng |
dc.description.department |
Katedra sociálních věd |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální antropologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D28606 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Sociologie |
cze |
dc.description.defence |
Vedoucí práce i oponent shrnuli své posudky, autorka reagovala na výtky. |
cze |
dc.identifier.stag |
15596 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
|
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account
|