dc.contributor.advisor |
Březina, Edvard |
cze |
dc.contributor.author |
Kalač, Jan |
|
dc.date.accessioned |
2013-03-08T09:38:32Z |
|
dc.date.available |
2013-03-08T09:38:32Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/49035 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá dvoukolejným traťovým úsekem Velké Žernoseky - Sebuzín, kde je v současné době jednosměrné traťové zabezpečovací zařízení. To působí kongesce a problémy v provozu zejména při výlukách traťových kolejí. První variantou navrhovaného řešení je vybudování obousměrného traťového zabezpečovacího zařízení pro zvýšení kapacity traťového úseku. Druhá varianta pak popisuje autorský přístup k řešení problematiky podobných úseků. |
cze |
dc.format |
71 s. |
cze |
dc.format.extent |
2340152 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
traťové zabezpečovací zařízení |
cze |
dc.subject |
automatický blok |
cze |
dc.subject |
prostorový oddíl |
cze |
dc.subject |
propustnost |
cze |
dc.subject |
railway track signalling and security system |
cze |
dc.subject |
automatic block system |
cze |
dc.subject |
railway track part |
cze |
dc.subject |
capacity |
cze |
dc.title |
Zvýšení kapacity traťového úseku mezi stanicemi Velké Žernoseky - Sebuzín |
cze |
dc.title.alternative |
Capacity increase of the railway track between stations Velké Žernoseky - Sebuzín |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The work operates with double track railway line between stations Velké Žernoseky - Sebuzín. Actually there is a signalling and security system just for one direction. It causes traffic problems mainly during engeneering works on the railway tracks. The suggested resolution is a construction of bidirectional signalling and security system in the first variant for capacity increase. The second variant describes the author?s method for the similar raliway lines problem. |
eng |
dc.description.department |
Katedra technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D28146 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Student obhájil diplomovou práci a odpověděl na dotazy kladené v rozpravě. |
cze |
dc.identifier.stag |
18734 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |