dc.contributor.advisor |
Reimannová, Irena |
cze |
dc.contributor.author |
Krátká, Valerie |
|
dc.date.accessioned |
2013-03-08T09:38:28Z |
|
dc.date.available |
2013-03-08T09:38:28Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/49026 |
|
dc.description.abstract |
The thesis concentrates on evaluation of textbooks in terms of grammar. The outcome of the theoretical part is the criteria for textbook evaluation and choice in terms of grammar requirements. Practical part then focuses on evaluation and comparison of two textbooks on the basis of criteria which are given in the theoretical part. The aim is to find out if the textbooks used nowadays somehow match the appropriate criteria concerning grammar practising and presentation. |
eng |
dc.format |
57 s. |
cze |
dc.format.extent |
1710614 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
material didactic aids |
eng |
dc.subject |
textbooks |
eng |
dc.subject |
grammar |
eng |
dc.subject |
communicative competence |
eng |
dc.subject |
criteria and evaluation |
eng |
dc.subject |
materiální didaktické pomůcky |
cze |
dc.subject |
učebnice |
cze |
dc.subject |
gramatika |
cze |
dc.subject |
komunikativní kompetence |
cze |
dc.subject |
kritéria a hodnocení |
cze |
dc.title |
Textbook Evaluation: Teaching Grammar |
eng |
dc.title.alternative |
Hodnocení učebnic: Výuka gramatiky |
cze |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Černá, Monika |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Bakalářská práce se zaměřuje na hodnocení učebnic v rámci gramatiky. Výstupem teoretické části jsou kritéria pro hodnocení a výběr učebnice vzhledem k požadavkům na gramatiku. Praktická část se následně zaměřuje na hodnocení dvou učebnic na základě kritérií stanovených v teoretické části. Cílem praktické části je zjistit jestli tyto učebnice nějakým způsobem odpovídají kritériím pro procvičování a prezentování gramatiky. |
cze |
dc.description.department |
Katedra anglistiky a amerikanistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk - specializace v pedagogice |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D27740 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.description.defence |
Studentka krátce představila svoji práci a náležitě reagovala na drobné připomínky v posudcích. Vystoupení bylo odborně i jazykově na náležité úrovni, komise se rozhodla pro hodnocení výborně. |
cze |
dc.identifier.stag |
20284 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |