Nové trendy v oblasti platebních a elektronických služeb

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Salava, Daniel
dc.contributor.author Hujíčková, Ivana
dc.date.accessioned 2013-03-08T09:38:07Z
dc.date.available 2013-03-08T09:38:07Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/48980
dc.description.abstract Tématem této diplomové práce jsou nové trendy v oblasti platebních a elektronických služeb. Diplomová práce je zaměřena na služby České pošty. V úvodní části této diplomové práce jsou definovány platební a elektronické služby a rozepsána legislativa, která se na tyto služby vztahuje. V druhé části jsou popsány platební a elektronické služby České pošty. V třetí části jsou rozepsány pozitiva a negativa jednotlivých služeb a z nich vyplývající návrhy na zlepšení. V poslední části jsou zhodnoceny návrhy na zlepšení z třetí části. cze
dc.format 94 s., 8 s. příl. cze
dc.format.extent 1646470 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.11.2013 cze
dc.subject certifikační autorita cze
dc.subject Czech point cze
dc.subject Česká pošta cze
dc.subject elektronické služby cze
dc.subject platební služby cze
dc.subject poštovní poukázky cze
dc.subject certificate authority eng
dc.subject Czech Post eng
dc.subject electronic services eng
dc.subject payment services eng
dc.subject postal order eng
dc.title Nové trendy v oblasti platebních a elektronických služeb cze
dc.title.alternative New trends on the field of payment and electronic services eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Švadlenková, Miroslava
dc.date.accepted 2013
dc.description.abstract-translated The theme of this thesis is new trends on the field of payment services and electronic services. The thesis is focused on the services of the Czech Post. In the first section of this thesis, payment and electronic services are defined, and the legislation related to these services is described. In the second section, payment and electronic services of the Czech Post are described. In the third section, the positives and negatives of particular services are demonstrated with related suggestions for improvements. In the last section, the suggestions for improvements from the third section are evaluated. eng
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D27687 cze
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.description.defence Problematiku řešenou ve svém diplomovém projektu dokázala diplomantka odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázala schopnost samostatné práce. Odpovědi na připomínky oponenta měla velmi dobře připraveny. Na doplňkové otázky reagovala pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděla. cze
dc.identifier.stag 18095 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet