dc.contributor.advisor |
Salava, Daniel |
|
dc.contributor.author |
Hujíčková, Ivana |
|
dc.date.accessioned |
2013-03-08T09:38:07Z |
|
dc.date.available |
2013-03-08T09:38:07Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/48980 |
|
dc.description.abstract |
Tématem této diplomové práce jsou nové trendy v oblasti platebních a elektronických služeb. Diplomová práce je zaměřena na služby České pošty. V úvodní části této diplomové práce jsou definovány platební a elektronické služby a rozepsána legislativa, která se na tyto služby vztahuje. V druhé části jsou popsány platební a elektronické služby České pošty. V třetí části jsou rozepsány pozitiva a negativa jednotlivých služeb a z nich vyplývající návrhy na zlepšení. V poslední části jsou zhodnoceny návrhy na zlepšení z třetí části. |
cze |
dc.format |
94 s., 8 s. příl. |
cze |
dc.format.extent |
1646470 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.11.2013 |
cze |
dc.subject |
certifikační autorita |
cze |
dc.subject |
Czech point |
cze |
dc.subject |
Česká pošta |
cze |
dc.subject |
elektronické služby |
cze |
dc.subject |
platební služby |
cze |
dc.subject |
poštovní poukázky |
cze |
dc.subject |
certificate authority |
eng |
dc.subject |
Czech Post |
eng |
dc.subject |
electronic services |
eng |
dc.subject |
payment services |
eng |
dc.subject |
postal order |
eng |
dc.title |
Nové trendy v oblasti platebních a elektronických služeb |
cze |
dc.title.alternative |
New trends on the field of payment and electronic services |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Švadlenková, Miroslava |
|
dc.date.accepted |
2013 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of this thesis is new trends on the field of payment services and electronic services. The thesis is focused on the services of the Czech Post. In the first section of this thesis, payment and electronic services are defined, and the legislation related to these services is described. In the second section, payment and electronic services of the Czech Post are described. In the third section, the positives and negatives of particular services are demonstrated with related suggestions for improvements. In the last section, the suggestions for improvements from the third section are evaluated. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D27687 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Problematiku řešenou ve svém diplomovém projektu dokázala diplomantka odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázala schopnost samostatné práce. Odpovědi na připomínky oponenta měla velmi dobře připraveny. Na doplňkové otázky reagovala pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
18095 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |