Využití brandingu pro rozvoj firmy

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Čáp, Jiří
dc.contributor.author Kulda, Jan
dc.date.accessioned 2013-03-08T09:38:02Z
dc.date.available 2013-03-08T09:38:02Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/48971
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je návrh marketingové strategie a zhodnocení přínosu marketingových aktivit na podporu rozvoje stavební firmy Nadoz, s.r.o. První část práce zachycuje teoretická hlediska marketingových nástrojů a jejich význam pro budování značky. V druhé části práce je podrobena zkoumaná firma analýze, která má za úkol poskytnout informační základ pro strategická a taktická rozhodnutí. Na základě těchto analýz je vypracována marketingová strategie, která zahrnuje návrhy a doporučení vhodné pro rozvoj firmy. Závěrečná část práce je zaměřená na vyhodnocení navrhovaných řešení a posouzení jejich ekonomického hlediska. cze
dc.format 78 s. cze
dc.format.extent 2510683 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject branding cze
dc.subject marketing cze
dc.subject PEST analýza cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.subject budování značky cze
dc.subject ekonomické zhodnocení cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject PEST analysis eng
dc.subject SWOT analysis eng
dc.subject brand building eng
dc.subject economic evaluation eng
dc.subject marketing mix eng
dc.title Využití brandingu pro rozvoj firmy cze
dc.title.alternative The use of branding for company development eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Vychytil, František
dc.date.accepted 2013
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is the proposal of marketing strategy and evaluation of the contribution of marketing activities to support the development of construction company Nadoz. Ltd. The first part shows the theoretical aspects of marketing tools and their importance to brand building. In the second part the company is subjected to analysis which aims to provide a factual basis for strategic and tactical decisions. Based on these analyzes the marketing strategy is created including suggestions and recommendations suitable for the development of the company. The final part is focused on the evaluation of proposed solutions and assess their economic perspective. eng
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D27671 cze
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.description.defence Problematiku řešenou ve svém diplomovém projektu dokázal diplomant odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázal schopnost samostatné práce. Odpovědi na připomínky recenzenta měl velmi dobře připraveny. Na doplňkové otázky reagoval velmi pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděl. cze
dc.identifier.stag 18116 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet