Způsoby tvoření obchodních značek

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Urbanová, Zuzana cze
dc.contributor.author Tichá, Veronika
dc.date.accessioned 2013-03-08T09:37:59Z
dc.date.available 2013-03-08T09:37:59Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/48967
dc.description.abstract The aim of this paper is to describe word-formation and to analyse the sample of trademarks. eng
dc.format 55 s. cze
dc.format.extent 666671 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights bez omezení cze
dc.subject tvorba slov cze
dc.subject brand management cze
dc.subject obchodní názvy cze
dc.subject word-formation eng
dc.subject brand management eng
dc.subject trademarks eng
dc.title Způsoby tvoření obchodních značek cze
dc.title.alternative Formation of trademarks eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Milichovská, Anna cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated Práce se zabývá tvorbou slov v angličtině a následnou analýzu náhodně vybraného vzorku obchodních značek. cze
dc.description.department Katedra anglistiky a amerikanistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro odbornou praxi cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D27741 cze
dc.thesis.degree-program Filologie cze
dc.description.defence Studentka představila obsah své bakalářské práce a detailně zodpověděla otázky v posudcích. Diskuse se týkala následujících oblastí: 1. vlastní jména v lexikonu 2. tvoření slov v oblasti obchodních značek 3. "blending" versus "acronymy" 4. historie vzniku obchodních značek Komise se shodla na hodnocení dobře. cze
dc.identifier.stag 13688 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet