Fair Trade v České republice
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zaměřuje na téma Fair trade v České republice. První část definuje Fair trade a zabývá se jeho historií ve světě i v ČR. Následující část se věnuje nejprodávanějším produktům Fair trade v ČR. Další část se zabývá způsobem dovozu, distribuce a prodeje produktů Fair trade a uvádí některé kampaně a české organizace zabývající se Fair trade. Poslední tři části informují o nabídce a spotřebě produktů Fair trade v ČR, popisují situaci v jiných zemích a objasňují některé zásadní problémy, které brání rozvoji Fair trade.
Rozsah stran
61 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 28.6.2013
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a provoz podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D28900
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Fair trade, produkty Fair trade, spravedlivá cena, známka Fairtrade, Fair trade organizace, Fair trade, Fair trade products, fair price, Fairtrade mark, Fair trade organizations