dc.contributor.advisor |
Veselý, Petr |
|
dc.contributor.author |
Kühtreiber, Antonín |
|
dc.date.accessioned |
2012-10-13T09:05:14Z |
|
dc.date.available |
2012-10-13T09:05:14Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/48722 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá problematikou vývoje počítačových her, konkrétně typu vesmírný simulátor. Teoretická část se zabývá primárně seznámením s multiplatformní knihovnou OpenGL a knihovnami používaných často ve spolupráci s OpenGL. Dále s některými dalšími knihovnami a technologiemi užívanými v profesionální sféře při vývoji počítačových her. Praktická část se pak zabývá samotným vývojem herní aplikace v programovacím jazyce C++ s využitím OpenGL a implementací fyziky pohybu těles v beztížném prostoru. |
cze |
dc.format |
44 s. |
cze |
dc.format.extent |
2017531 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/zip |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
OpenGL |
cze |
dc.subject |
SDL |
cze |
dc.subject |
3D |
cze |
dc.subject |
vesmírný simulátory |
cze |
dc.subject |
hry |
cze |
dc.subject |
OpenGL |
eng |
dc.subject |
SDL |
eng |
dc.subject |
3D |
eng |
dc.subject |
space simulators |
eng |
dc.subject |
games |
eng |
dc.title |
Vývoj herních aplikací s využitím OpenGL |
cze |
dc.title.alternative |
Development of game applications by using OpenGL |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the development of computer games. It specifically deals with space simulator. The theoretical part basically concentrates on the multiplatform library OpenGL, libraries that are usually used in conjunction with OpenGL, other libraries and the technology used in the professional field in the development of computer games. The practical part focuses on the development of game applications in the programming language C++ using OpenGL. It further focuses on the implementation of physics of motion of bodies in the weightless (free fall) vacuum space. |
eng |
dc.description.department |
Katedra informačních technologií |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.identifier.signature |
D27310 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cze |
dc.description.defence |
V práci se vyskytla řada nedostatků. Cíle práce byly splněny pouze částečně. Text práce nebyl psán dostatečně srozumitelně. Proto jak vedoucí práce, ale i komise ohodnotili BP klasifikačním stupněm dobře. |
cze |
dc.identifier.stag |
18588 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |