Vývoj herních aplikací s využitím OpenGL

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Veselý, Petr
dc.contributor.author Kühtreiber, Antonín
dc.date.accessioned 2012-10-13T09:05:14Z
dc.date.available 2012-10-13T09:05:14Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/48722
dc.description.abstract Práce se zabývá problematikou vývoje počítačových her, konkrétně typu vesmírný simulátor. Teoretická část se zabývá primárně seznámením s multiplatformní knihovnou OpenGL a knihovnami používaných často ve spolupráci s OpenGL. Dále s některými dalšími knihovnami a technologiemi užívanými v profesionální sféře při vývoji počítačových her. Praktická část se pak zabývá samotným vývojem herní aplikace v programovacím jazyce C++ s využitím OpenGL a implementací fyziky pohybu těles v beztížném prostoru. cze
dc.format 44 s. cze
dc.format.extent 2017531 bytes cze
dc.format.mimetype application/zip cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject OpenGL cze
dc.subject SDL cze
dc.subject 3D cze
dc.subject vesmírný simulátory cze
dc.subject hry cze
dc.subject OpenGL eng
dc.subject SDL eng
dc.subject 3D eng
dc.subject space simulators eng
dc.subject games eng
dc.title Vývoj herních aplikací s využitím OpenGL cze
dc.title.alternative Development of game applications by using OpenGL eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2012
dc.description.abstract-translated This thesis deals with the development of computer games. It specifically deals with space simulator. The theoretical part basically concentrates on the multiplatform library OpenGL, libraries that are usually used in conjunction with OpenGL, other libraries and the technology used in the professional field in the development of computer games. The practical part focuses on the development of game applications in the programming language C++ using OpenGL. It further focuses on the implementation of physics of motion of bodies in the weightless (free fall) vacuum space. eng
dc.description.department Katedra informačních technologií cze
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky cze
dc.identifier.signature D27310 cze
dc.thesis.degree-program Informační technologie cze
dc.description.defence V práci se vyskytla řada nedostatků. Cíle práce byly splněny pouze částečně. Text práce nebyl psán dostatečně srozumitelně. Proto jak vedoucí práce, ale i komise ohodnotili BP klasifikačním stupněm dobře. cze
dc.identifier.stag 18588 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet