Systém evidence interních hlášení závad a požadavků ve firmě
Bakalářská práceStatus neznámý Náhled není k dispozici
Datum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou interních helpdesk systémů pro malý a střední podnik. Čtenáře seznámí s historickou zákonitostí, možnostmi využití a základními principy helpdesk systémů. Dále práce nabízí komparaci různých dostupných řešení na trhu. V neposlední řadě představí a nabídne nový navrhovaný systém s popisem funkcí a možnostmi využití.
Rozsah stran
42 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Informační technologie
Studijní program
Informační technologie
Signatura tištěné verze
D27308
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
helpdesk, Oracle, PHP, hlášení, požadavky, řešení, závady, helpdesk, Oracle, PHP, reports, requests, solutions, faults