dc.contributor.advisor |
Macháček, Miloslav |
|
dc.contributor.author |
Müller, Vojtěch |
|
dc.date.accessioned |
2012-10-13T09:05:13Z |
|
dc.date.available |
2012-10-13T09:05:13Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/48721 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou interních helpdesk systémů pro malý a střední podnik. Čtenáře seznámí s historickou zákonitostí, možnostmi využití a základními principy helpdesk systémů. Dále práce nabízí komparaci různých dostupných řešení na trhu. V neposlední řadě představí a nabídne nový navrhovaný systém s popisem funkcí a možnostmi využití. |
cze |
dc.format |
42 s. |
cze |
dc.format.extent |
3604454 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/zip |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
helpdesk |
cze |
dc.subject |
Oracle |
cze |
dc.subject |
PHP |
cze |
dc.subject |
hlášení |
cze |
dc.subject |
požadavky |
cze |
dc.subject |
řešení |
cze |
dc.subject |
závady |
cze |
dc.subject |
helpdesk |
eng |
dc.subject |
Oracle |
eng |
dc.subject |
PHP |
eng |
dc.subject |
reports |
eng |
dc.subject |
requests |
eng |
dc.subject |
solutions |
eng |
dc.subject |
faults |
eng |
dc.title |
Systém evidence interních hlášení závad a požadavků ve firmě |
cze |
dc.title.alternative |
A system for registering internal failures and the requirements in the company |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2012 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with problems of creating and managing internal helpdesk systems for small and medium-sized companies. The reader will be introduced to historical development, ways of use and basic principles of helpdesk systems followed by comparison of currently available systems. Last, but not least, this thesis introduces and offers a newly designed system with description of its entire functionality and ways of use. The range of thesis corresponds with the topics difficulty. |
eng |
dc.description.department |
Katedra informačních technologií |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.identifier.signature |
D27308 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cze |
dc.description.defence |
Cíl bakalářské práce byl splněn. Aplikace je vytvořena s využitím jazyka PHP a databáze Oracle. Aplikace obsahuje základní funkcionality a je v tomto rozsahu funkční. Aplikace je funkční a využitelná v praxi. Obhajoba bakalářské práce proběhla na dobré úrovni. Zkoušený zodpověděl všechny dotazy a připomínky členů komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
18604 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |