Digitální knihovnaUPCE
 

Systém evidence interních hlášení závad a požadavků ve firmě

Bakalářská práceStatus neznámý
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2012

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato bakalářská práce se zabývá problematikou interních helpdesk systémů pro malý a střední podnik. Čtenáře seznámí s historickou zákonitostí, možnostmi využití a základními principy helpdesk systémů. Dále práce nabízí komparaci různých dostupných řešení na trhu. V neposlední řadě představí a nabídne nový navrhovaný systém s popisem funkcí a možnostmi využití.

Rozsah stran

42 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Informační technologie

Studijní program

Informační technologie

Signatura tištěné verze

D27308

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

helpdesk, Oracle, PHP, hlášení, požadavky, řešení, závady, helpdesk, Oracle, PHP, reports, requests, solutions, faults

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced