Návrh komunikačního mixu pro společnost TIMKO s.r.o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef cze
dc.contributor.author Timková, Veronika
dc.date.accessioned 2012-10-13T09:05:05Z
dc.date.available 2012-10-13T09:05:05Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/48698
dc.description.abstract Tato diplomová práce definuje základní pojmy marketingu, marketingový mix a komunikační mix, který je aplikován na konkrétní společnost. Práce je rozdělena do pěti částí. Obsahem první kapitoly je vymezení základních pojmů marketingu se zaměřením právě na komunikační mix. Druhá kapitola se zabývá situační analýzou ve společnosti Timko s.r.o. Třetí kapitola je zaměřena na analýzu komunikačního mixu společnosti Timko s.r.o. Čtvrtá kapitola navrhuje změny, popř. nové návrhy nástrojů komunikačního mixu. Poslední částí je závěr, který obsahuje shrnutí zjištěného. cze
dc.format 65 s. cze
dc.format.extent 1788531 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.4.2014 cze
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject komunikační mix cze
dc.subject strategie cze
dc.subject reklama cze
dc.subject podpora prodeje cze
dc.subject public relations eng
dc.subject osobní prodej eng
dc.subject direct marketing eng
dc.subject marketing eng
dc.subject marketing mix eng
dc.subject communication mix eng
dc.subject strategy eng
dc.subject advertising eng
dc.subject sales promotion eng
dc.subject public relations eng
dc.subject personal selling eng
dc.subject direct marketing eng
dc.title Návrh komunikačního mixu pro společnost TIMKO s.r.o. cze
dc.title.alternative Concept of communication mix for TIMKO s.r.o. company eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Brodský, Zdeněk cze
dc.date.accepted 2012 cze
dc.description.abstract-translated This thesis defines the basic concepts of marketing, marketing mix and communications mix that is applied to the particular company. The work is divided into five parts. The content of the first chapter is to define the basic concepts of marketing, focusing just on the communication mix. The second chapter deals with the situational analysis at Timko s.r.o. company. The third chapter focuses on the analysis of the communication mix at Timko s.r.o. company. The fourth chapter proposes changes or new tools of communication mix designs. The last part is a conclusion that summarizes the information gathered. eng
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D26931 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Cílem práce bylo zpracování analýzy společnosti a návrhu komunikačního mixu pro zlepšení vztahu a image MSP. cze
dc.identifier.stag 18069 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet