Komunikační mix společnosti Procter & Gamble

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef
dc.contributor.author Čiperová, Petra
dc.date.accessioned 2012-10-13T09:05:04Z
dc.date.available 2012-10-13T09:05:04Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/48694
dc.description.abstract Bakalářská práce je věnována problematice komunikačního mixu. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se komunikačního mixu a jeho základních úloh v marketingovém mixu. Praktická část práce je zaměřena na analýzu společnosti Procter & Gamble a analýzu jejich komunikačních nástrojů. Cílem práce je analyzovat komunikační procesy společnosti Procter & Gamble a na základě analýz komunikace navrhnout změny v rámci komunikačního procesu. cze
dc.format 52 s. cze
dc.format.extent 1321043 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.4.2022 cze
dc.subject komunikace cze
dc.subject komunikační mix cze
dc.subject reklama cze
dc.subject podpora prodeje cze
dc.subject osobní prodej cze
dc.subject přímý marketing cze
dc.subject communication eng
dc.subject communication mix eng
dc.subject advertising eng
dc.subject sales promotion eng
dc.subject public relations eng
dc.subject personal selling eng
dc.subject direct marketing eng
dc.title Komunikační mix společnosti Procter & Gamble cze
dc.title.alternative Communication mix of Procter & Gamble eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2012
dc.description.abstract-translated The main subject of the bachelor thesis is communication mix. The theoretical section explains the basic concepts relating to the communication mix and its basic tasks in the marketing mix. The practical part is focused on the analysis of Procter & Gamble and analysis of their communication tools. The aim of this work is to analyze the communication processes of Procter & Gamble and based on the analysis suggest changes in the communication process. eng
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Management ochrany podniku a společnosti cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D26956 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka v průběhu obhajoby odpovídala na otázku vedoucího: V analýze komunikačního mixu společnosti vyplývá slabé místo využití nástrojů přímého marketingu k úzkému využití podpory v marketingu. Jaké jsou příčiny této podpory? V následné rozpravě studentka odpovídala na otázky: Proč firmy prezentují reklamu globálně? Jak se nazývá poslední stupeň vývoje marketingu? cze
dc.identifier.stag 15130 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet