Digitální knihovnaUPCE
 

Komunikační mix společnosti Procter & Gamble

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2012

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Bakalářská práce je věnována problematice komunikačního mixu. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se komunikačního mixu a jeho základních úloh v marketingovém mixu. Praktická část práce je zaměřena na analýzu společnosti Procter & Gamble a analýzu jejich komunikačních nástrojů. Cílem práce je analyzovat komunikační procesy společnosti Procter & Gamble a na základě analýz komunikace navrhnout změny v rámci komunikačního procesu.

Rozsah stran

52 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.4.2022

Název akce

ISBN

Studijní obor

Management ochrany podniku a společnosti

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D26956

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

komunikace, komunikační mix, reklama, podpora prodeje, osobní prodej, přímý marketing, communication, communication mix, advertising, sales promotion, public relations, personal selling, direct marketing

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced