Komunikační mix společnosti Procter & Gamble
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2012
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce je věnována problematice komunikačního mixu. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy týkající se komunikačního mixu a jeho základních úloh v marketingovém mixu. Praktická část práce je zaměřena na analýzu společnosti Procter & Gamble a analýzu jejich komunikačních nástrojů. Cílem práce je analyzovat komunikační procesy společnosti Procter & Gamble a na základě analýz komunikace navrhnout změny v rámci komunikačního procesu.
Rozsah stran
52 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 20.4.2022
Název akce
ISBN
Studijní obor
Management ochrany podniku a společnosti
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D26956
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
komunikace, komunikační mix, reklama, podpora prodeje, osobní prodej, přímý marketing, communication, communication mix, advertising, sales promotion, public relations, personal selling, direct marketing