Marketingové řízení ve společnosti CZ LOKO HOLDING, a.s.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef
dc.contributor.author Velová, Tereza
dc.date.accessioned 2012-10-13T09:04:59Z
dc.date.available 2012-10-13T09:04:59Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/48680
dc.description.abstract Cílem této bakalářské práce je popsat problematiku marketingového řízení ve vybraném podniku. V teoretické části jsou definovány základní pojmy jako marketing, marketingové řízení, marketingový informační systém a v závěru je vymezen pojem marketingový mix. Praktická část je zaměřena na provedení situační analýzy společnosti CZ LOKO HOLDING, a.s včetně vypracovaní SWOT analýzy poukazující na silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby podniku. Součástí této bakalářské práce je také zhodnocení současného marketingového řízení včetně zpracování návrhu případných změn ve společnosti jako takové. cze
dc.format 68 s. cze
dc.format.extent 2025626 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingové řízení cze
dc.subject marketingový informační systém cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject situační analýza cze
dc.subject marketing eng
dc.subject marketing management eng
dc.subject marketing information system eng
dc.subject marketing mix eng
dc.subject situation analysis eng
dc.title Marketingové řízení ve společnosti CZ LOKO HOLDING, a.s. cze
dc.title.alternative Marketing management in the company CZ LOKO HOLDING, a.s. eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2012
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to describe issues around marketing management in the chosen company. In the theoretical part basic definitions are described, such as marketing, marketing management, marketing information system and in the end the marketing mix is defined. The practical part is focused of situational analysis of the company CZ LOKO HOLDING, a.s., including SWOT analysis showing the strengths, weaknesses, opportunities and threats. Part of this bachelor thesis is also evaluation today‘s marketing management, drafting of possible changes in company as whole. eng
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku: Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D26979 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem bakalářské práce. Cílem práce bylo zpracování analýzy jako východicko pro zpracování případných návrhů pro zvýšení konkurenční výhody společnosti. V závěru práce studentka formulovala návrhy a změny a odpověděla na otázky položené vedoucím práce: 1. Velmi kvalitně ke zpracována analýza konkurenčních firem využila jste pro analýzu Porterova modelu. V čem lze očekávat silné stránky (pro holding) v rámci odvětví. 2. Z jakých zdrojů indexu spokojenosti zákazníka (především počtu kritérií) byl vypočítán tento index. cze
dc.identifier.stag 16173 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet